Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Jobbintervjuet mitt er utsatt for andre gang :) :) :) :) :) kult med noen dager ekstra å grue seg på, og noen dager ekstra før jeg får komme i gang med jobbingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine bestevenner sin mor ble min nye fastlege mens min fastlege var på ferie. Jeg bestilte da rutinert en sjekk av prostataen på tirsdag, slik at gode gamle fastlegen var tilbake. Nå har jeg funnet ut at fastlegen min ikke kommer tilbake i nærmeste framtid og dermed er min bestekompis sin mor min nye fastlege. Og hun skal da ta sjekken av min prostata på tirsdag.. Så dette blir jo gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst mange 2er feil på minien min. Noe var bare små pirk. Mens andre var viktigere. Så nå er minien jekket opp og bærearmene demontert for utbedring. Satser alt på at jeg klarer fikse det med et par reprasjonskit som koster totalt 600kr. Om ikke må det bli nye bærearmere som vil koste ca 4000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nesten ikke sovet i natt pga cervikogen hodepine :cry: Konstant verking som blir verre hvis jeg beveger meg.

Huff, hadde det når jeg var unge flere ganger. Det var helt forferdelig, husker jeg begynte å grine om jeg bevegde på meg men om jeg lå helt musestille så kjente jeg ingenting. Gikk heldigvis vekk for meg etter noen måneder. (Pleide å ha det ekstremt ofte pga skade i nakken) Har ikke hatt det igjen i seinere tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hadde det når jeg var unge flere ganger. Det var helt forferdelig, husker jeg begynte å grine om jeg bevegde på meg men om jeg lå helt musestille så kjente jeg ingenting. Gikk heldigvis vekk for meg etter noen måneder. (Pleide å ha det ekstremt ofte pga skade i nakken) Har ikke hatt det igjen i seinere tid

Godt å vite at noen forstår hvor grusomt det er :( På tide å sløse bort penger igjen på fysio/kiro etc som ikke klarer å fikse det...

Bra du ikke har det lenger :) Unner ingen det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Jobbintervjuet mitt er utsatt for andre gang :) :) :) :) :) kult med noen dager ekstra å grue seg på, og noen dager ekstra før jeg får komme i gang med jobbingen.

Oooooog utsatt for tredje gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
seriøst?

Seriøst - fra mandag 18, til mandag 25, til onsdag, og nå til fredag.

Det store spørmålet er - kommer det til å skje?

(neida - jeg er bare litt irritert. Han som skal intervjue meg er veldig høflig og forklarer hvorfor, er bare jævla keen på å få det overstått.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...