Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4,4 i snitt. Trenger mest sannsynlig 4,8 + for å komme inn på fysio :cry: Burde fulgt med på mattetimene på barne/ungdomsskolen altså..

Det finnes gode fysioutdanninger utenlands som er lettere å komme inn på hvis du ikke er redd for å reise bort. Tror mange holder høyere nivå enn Oslo som jeg er kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her! Tror jeg blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal snaaaaaaaaaaaaart.......................

Jeg brukte nettopp 5 minutter på å laste inn emailen, for så å få et pling om at jeg hadde fått mail. Jeg måtte da refreshe mailen for å få inn mailen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes gode fysioutdanninger utenlands som er lettere å komme inn på hvis du ikke er redd for å reise bort. Tror mange holder høyere nivå enn Oslo som jeg er kjent med.

Det er sant. Er bare et veldig stort offer for meg å reise bort fra hele livet jeg har her føler jeg. Men, jeg får ta det litt som det kommer :) Kan uansett ikke gjøre om på søknadene nå, så får evt bare begynne på 2. valget også heller bruke det året til å tenke grundig gjennom om jeg skal søke på nytt et annet sted til neste år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tidenes beintrening i går. Zercher bøy er fortsatt en ny øvelse, men ville forøske meg på 80/90 kg. Ikke pent, men det gikk. Beinpressen er bunna allerede, og det suger. Hvorfor kan ikke kjedegym ha skikkelig beinpress. og skikkelig stående tåhev? De har det miste sittende tåhev da. Avslutta med litt goblet squats og en tabata-runde på sykkel.

Det negative? Alt dette var i hodet mitt. Har eksplodert på jobb. Avføring har gått i vifta som våre amerikanske onkler sier. Så dermed ble det ikke trening. Så vidt tid til å spise lunsj. Og det ble et par timer overtid også.

Og dagens negative er legetime. Tjobing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal flytte 4 meter i juni/juli og etter å ha pratet med telenor har jeg funnet ut at linjen må kuttes med 80% fordi linjen i andre delen av tomannsboligen er dårlig... :mad: Jeg nekter å godta dette, jeg har ingen forståelse for hvordan en linje kan miste 80% av sin styrke på 3 meter. Dårlig internett gjør meg fysisk dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MR for skuldra. Så får se etter det.

Legen mente det nok kan skyldes litt mye fokus på bryst og litt feil teknikk (juksing) over litt tid.

men han ble imponert over vektnedgangen da.

Og sa etter standardspørsmål om utilsiktet vektnedgang den siste tiden "Og du har i alle fall ikke gått opp noe, for du er jo veldig slank og fin."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MR for skuldra. Så får se etter det.

Legen mente det nok kan skyldes litt mye fokus på bryst og litt feil teknikk (juksing) over litt tid.

men han ble imponert over vektnedgangen da.

Og sa etter standardspørsmål om utilsiktet vektnedgang den siste tiden "Og du har i alle fall ikke gått opp noe, for du er jo veldig slank og fin."

Synd med skulderen, men bra at legen lå ann på deg da? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...