Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

o_O:eek: Geez. Jeg røyta plutselig ikke så mye allikevel :huh: Håper finner ut hvordan du gjør en slutt på den trenden, så utrolig kjipt ut :(

Jeg mister også masse hår nå, men jeg ammer da, og da er det visst vanlig. Har du vært hos legen?

Camilla, det du og jeg har kalles telogen effluvium, og er skapt av stressreaksjoner i kroppen. Din stressreaksjon er graviditet, fødsel og amming og at kroppen din krever ekstra næring for å lage melk. Min stressreaksjon er diett og vekttap.

Men det finnes en løsning. Den kalles nisim sjampo og balsam. Brukt den før og det stoppa hårtapet ganske effektivt. Kjøpte meg en flaske i går og har vaska håret mitt to ganger med den. Det har allerede blitt betraktelig mindre røyting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det finnes en løsning. Den kalles nisim sjampo og balsam. Brukt den før og det stoppa hårtapet ganske effektivt. Kjøpte meg en flaske i går og har vaska håret mitt to ganger med den. Det har allerede blitt betraktelig mindre røyting.

Hvilken Nisim-shampo er det? Ser de har den på Blush.no, men var flere typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos tannlegen på onsdag, alt ok.. Betalte 950kr:dry:

På torsdag fikk jeg latterlig vondt og ingenting hjalp.. I dag fikk jeg endelig tid på tannlegevakta. Mannen sa jeg hadde betennelse i tannkjøttet pga visdomstenne og en fylling som må skiftes for andre gang. Betalte 700kr.

Ikke ville han gi meg antibiotika og sendte meg hjem med enda mer smerter.......

Vurderer atm å trekke alle tennene og kjøpe meg gebiss.

Skulle bestille London-tur på kvelden. Gikk til tannlegen tidligere på dagen, samme dag. Måtte betale 5000 kroner. London-tur utsatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra, får se om jeg får det til !

EDIT: STARTMENY, JEG ELSKER DEG <3

Hahah, det gikk i boks altså?^^

Jeg ergrer meg fortsatt de sjeldne gangene Windows 8 finner ut at den skal åpne video/bilde-filer på sin egen måte og plutselig hopper inn i Metro. Kommer meg jo nesten ikke ut igjen.

For å ikke engang nevne at jeg sikkert satt 10 minutter å leita etter shut down/sleep-funksjonen i Metro, før jeg installerte ny startmeny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah, det gikk i boks altså?^^

Jeg ergrer meg fortsatt de sjeldne gangene Windows 8 finner ut at den skal åpne video/bilde-filer på sin egen måte og plutselig hopper inn i Metro. Kommer meg jo nesten ikke ut igjen.

For å ikke engang nevne at jeg sikkert satt 10 minutter å leita etter shut down/sleep-funksjonen i Metro, før jeg installerte ny startmeny.

Det er jo hinsides lite brukervennlig hele systemet. Har brukt en uke på å finne kontrollpanelet. Også er det sånne hurtigtaster for ditt og datt som jeg ikke skjønner hvordan aktiveres, men bare plutselig skjer. Plutselig hopper den inn i appene, plutselig åpner den en pdf-fil, plutselig åpner den ikke en link, men åpner den i en ny side eller fane, plutselig går det ikke an å skrive noe uten at den åpner printscreeen eller en søkefunksjon etc etc. Irriterer meg margegrønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...