Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Har fått en vond kul på armen, som i følge legen min er en betennelse i underhuden og jeg er nå satt på antibiotikakur. Tok første pille for en time siden, og nå er jeg helt for jævlig kvalm og føler meg kjempeuggen og vil helst bare legge meg nedpå. Spøker for treninga om ikke kroppen min skjerper seg.

MEN! Det er day of the dude, så om jeg ikke får trent kan jeg trøste meg med at jeg i alle fall er en god dudist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått en vond kul på armen, som i følge legen min er en betennelse i underhuden og jeg er nå satt på antibiotikakur. Tok første pille for en time siden, og nå er jeg helt for jævlig kvalm og føler meg kjempeuggen og vil helst bare legge meg nedpå. Spøker for treninga om ikke kroppen min skjerper seg.

MEN! Det er day of the dude, så om jeg ikke får trent kan jeg trøste meg med at jeg i alle fall er en god dudist.

The dude abides

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig gårsdagens negative... for første gang på halvannet år tok jeg et kakestykke i kantina på jobb. Vet det ikke er farlig med et kakestykke i ny og ne, og har uansett har aldri vært noen kakemons.. men gud bedre det smakte godt.

Jeg skjønner ikke hva med dette som er det negative? Med mindre du er på konkurransediett så går nok det ene kakestykket helt fint :) (får vel bare mer trykk på trening av sånt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig gårsdagens negative... for første gang på halvannet år tok jeg et kakestykke i kantina på jobb. Vet det ikke er farlig med et kakestykke i ny og ne, og har uansett har aldri vært noen kakemons.. men gud bedre det smakte godt.

Jeg tror du er inne på feil post. Her er den riktige: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/dagens-glade.915/

Værsågod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
What?! Hvorfor det? Håper det ikke er kne-relatert?! :-o)

*kondolerer*

Neida, jeg skal fokusere på snatch, så det blir biathlon-trening, dvs snatch og jerk (': Ikke så ille, men jeg kommer til å savne LC ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

en på timen min i dag var PRIKK lik eksen min - typ måtte se en gang ekstra på han, for å sjekke at det ikke var han.. Samme høyde, treningsantrekk, hårfarge og sjeggvekst.

meh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...