Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så til de grader i skjiten økonomisk.

Får ikke sove.

Ikke fått trent så ofte som jeg vil.

Skal kjøre 60 mil i morgen.

En uke til eksamen og to uker til innelevering på exphiloppgave på 3k ord og jeg føler jeg ikke har kontroll på noen av delene.

ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt overivrig forrige uke og rygg og høyre skulder slått seg fullstendig vrang igjen. Tragisk at jeg kan trene opp til 95% av maks i bøy og mark, men det å skyve 25 kg over hodet i styrkerykk skal få kroppen til å klikke helt.Sliter med å sove, puste normalt og orket så vidt rulle ut av senga i dag morges. Hadde et bittelite håp om nasjonalt uf eller nm men kan nok se langt etter det nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

"Denne uken skal du, ved siden av kettlebelløktene dine, løpe 2mil. :)"

men jeg liker jo ikke å løpe en gang )-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovet et sted mellom fire og fem timer i natt.

Ungen våkna en gang mellom ett og to, og Slayer Dad stormet ut av senga og inn på barnerommet for å være, vel, pappa. Og der satt han til klokka ble tre. Da ble kona vekt med beskjed om å ta over. Hun kom tilbake i senga etter et kvarter.

Dagens negative II:

Må kaste en hel haug med überkule t-skjorter som er for store (se dagens glade for fortsettelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til de grader i skjiten økonomisk.

Får ikke sove.

Ikke fått trent så ofte som jeg vil.

Skal kjøre 60 mil i morgen.

En uke til eksamen og to uker til innelevering på exphiloppgave på 3k ord og jeg føler jeg ikke har kontroll på noen av delene.

ÆSJ!

Det meste ordner seg og ser lysere ut på et mirakuløst vis etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...