Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kasta store deler av t-skjortesamlinga.

Snufs. (thanks Obama!)

MAn må bare innse at selv om det er mye bra der, så er ikke L en størrelse som passer lenger.

Dagens glade: MOAR TEE SHURT SHAWPPIN'

Dagens negative II: Må vente til neste lønning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Har hatt så vondt i knærene siden Mandag. Planen min var jo at jeg skulle gå det av meg, men det har ikke skjedd enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei. Bil med kjennemerke NN står feilparkert, og må flyttes så snart som mulig, ellers blir den tauet. Gebyr er vedlagt. Hilsen Oslo kommune"

Tid;, for to timer siden.

EDIT; Heldigvis ingen biltauing, men ble bot på 500kr, og hjertet i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
kan det ha en sammenheng med løpinga? Hvis du ikke har løpt særlig på en stund, og nå begynner igjen? (bare en tanke;))

Nope, startet å løpe mandag kveld, fikk vondt mandag morgen. :) Tror det er sumoen - er ikke direkte vondt i kneet, men medialt, så tenker at senen til m. gracilis kan være strukket fordi jeg gikk fra "hvordan gjør man sumomark" til 4reps x 6 på 90kg. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Og det er jo ikke lette vekter hun har løftet på i det siste. :rolleyes:

Er bare bittelitt misunnelig.

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...