Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Pollen. Føkk pollen + uteløping. Selv med føre var nesespray, så måtte jo hele ustesystemet hove opp, snøre seg sammen og druknes i slim. Mmmm TMI, I know.

Hvorfor kan ikke planter og trær utføre safe sex? Synes det er litt kjipt å bli dratt inn i sexlivet til fulstendig ukjente! :shifty:

Fortsetter under...

Kasta store deler av t-skjortesamlinga.

Snufs. (thanks Obama!)

MAn må bare innse at selv om det er mye bra der, så er ikke L en størrelse som passer lenger.

Dagens glade: MOAR TEE SHURT SHAWPPIN'

Dagens negative II: Må vente til neste lønning.

Rakk bare halvveis hjem fra jobb før jeg måtte ta en pitstop i grøftekanten :( Ikke kult å fortsette ferden hjem mens man har spy i nesen og stinker... Hurra for omgangssyke.

Annonse

"Hei. Bil med kjennemerke NN står feilparkert, og må flyttes så snart som mulig, ellers blir den tauet. Gebyr er vedlagt. Hilsen Oslo kommune"

Tid;, for to timer siden.

EDIT; Heldigvis ingen biltauing, men ble bot på 500kr, og hjertet i halsen.

Har hatt så vondt i knærene siden Mandag. Planen min var jo at jeg skulle gå det av meg, men det har ikke skjedd enda...

kan det ha en sammenheng med løpinga? Hvis du ikke har løpt særlig på en stund, og nå begynner igjen? (bare en tanke;))

Annonse

Sumomark kan jo og være ganske belastende for knær. Men vi skylder på løping. For løping er tross alt ikke noe gøy uansett.

Og det er jo ikke lette vekter hun har løftet på i det siste. :rolleyes:

Er bare bittelitt misunnelig.

kan det ha en sammenheng med løpinga? Hvis du ikke har løpt særlig på en stund, og nå begynner igjen? (bare en tanke;))

Nope, startet å løpe mandag kveld, fikk vondt mandag morgen. :) Tror det er sumoen - er ikke direkte vondt i kneet, men medialt, så tenker at senen til m. gracilis kan være strukket fordi jeg gikk fra "hvordan gjør man sumomark" til 4reps x 6 på 90kg. :p