Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Etter DEN dagen i går.. så kommer det faen meg snø.

SNØ!! :mad:

Sympati fra meg på den. Forbanna dritt, så er det måking og faenskap. Ski og dritt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I bilen på vei til å jobbe overtid så får jeg en diger jævla bolt i dekket.. den lager ikke bare hull i banen (som kan repareres/plugges).. neida, bolten er så lang at den lager et forjævlig digert hull i siden på dekket også. Og alle vet jo at nye biler ikke leveres med reservehjul & jekk, så da måtte jeg hjem for å finne frem sommerdekk og jekk, og bytte og skru og..

AKKURAT hva jeg trengte nå i dag.

FML! :banghead:

(ja, og så er jeg fortsatt på jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Føler meg forferdelig. Just one of those days.

Også må jeg kutte ut alt med gluten i ett par uker for å se om magen gjør mindre vondt.

Akkurat nå som søsteren min skulle lage sveler til meg ):

Edit: har brukt så mye av fritiden min på å prøve å hjelpe folk. Og så klager de bare på at det ikke er bra nok?!

Faen heller. Da får de bare ha det så godt. Drittlei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inb4 veldig synd i meg! Månedens negative... Ryggen/ræva blir aldri bedre, bare verre -_- Kan ikke ligge på rygg for da klemmes noe rumpen, kan ikke trekke pusten skikkelig uten at det gjør vondt, kan ikke bøye meg uten å få kink eller strømming ut i foten som også finner det for godt å bare gi etter plutselig når jeg går feks. Alt forplanter seg opp i nakken/skuldre og gjør at armene begynner å prikke. Jajaja... Sånn går nå dagene og jeg prøver å late som alt er bra så det kanskje bare forsvinner en vakker dag :p

Trenger å vinne i lotto så jeg kan dra til behandling som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...