Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Influensa og kroppsverk så det holder. Og svigermor fyller 70. Drikker normalt ikke alkohol, men på laget i går tyllet jeg innpå reint brennevin og plenty paracet for ikke å være festbrems. Våknet med dressen på i dag, frøys så jævlig at jeg ikke gadd ta den av. Spist ei plate sjokkis, en boks tunfisk og to bananer. Fått av meg dressen men holder sengen. Snart 44 år, aldri holdt senga før. Mannefeber og greier:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Manflu.Tror jeg. Helt sikkert.

Helt fin på shoppingtur i går, hjemme en time, litt magesmerter, rett på WC for å ha en lengre samtale i den hvite porselenstelefonen. Nå i dag kjennes hodet ut som om det har blitt overkjørt av en dampveivals.. samme med kroppen, det verker i hele skjelettet, som tydeligvis har mest lyst til å hoppe ut av sitt gode skinn.

Første gang jeg har vært syk på over 2 år :depressed::dead::grumpy::cry::oldman:

man_flu_ashbosh.png?w=640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manflu.Tror jeg. Helt sikkert.

Helt fin på shoppingtur i går, hjemme en time, litt magesmerter, rett på WC for å ha en lengre samtale i den hvite porselenstelefonen. Nå i dag kjennes hodet ut som om det har blitt overkjørt av en dampveivals.. samme med kroppen, det verker i hele skjelettet, som tydeligvis har mest lyst til å hoppe ut av sitt gode skinn.

Første gang jeg har vært syk på over 2 år :depressed::dead::grumpy::cry::oldman:

man_flu_ashbosh.png?w=640

Damene gnåler over fødselssmerter. De har ALDRI opplevd ekte mannefeber…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg nå i to uker har tatt det mye roligere enn vanlig for å gi kroppen litt pusterom, og den svarer med å pushe betennelsen i hofta mi tilbake på meg. Merket det i dag når jeg gikk tur, også har det bare blitt verre utover kvelden.

Hvis jeg stiller meg i kontrapostostilling med vekta på venstrefoten får jeg intens smerte fra korsryggen gjennom hofta og ned forbi kneet, så jeg har nå vedtatt amputasjon. Skal leve resten av livet mitt som byste.

I frikkin' give up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig kjipt ja. Man får jo så lyst til å hjelpe igjen senere en gang. :(

Makan til frekkhet!

Ja.. Det var ikke det jeg forventet etter å ha brukt hele høsten min for å støtte og hjelpe dette familiemedlemmet.

-

Over til dagens negative. Oh, the pain. Krampe i magen, hodepine, og bare ugh, dårlig form. :cry: Jeg som liksom skal til Tromsø i morgen for MR - blir nok en lang dag. :grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålagt kurs igjennom jobben som alle må ta, som overhodet ikke interesserer meg. Sånn klappe-på-hverandre og føle-med-hverandre og fremstå-positiv-sak… manflu så det holder i tillegg. Tror jaggu jeg har MINST 37,00000000000000001 i feber. Det er fælt det. Presterte en fuckup til middagen da kursholderen gikk rundt og delte ut egenproduserte marsipanegg. Og jeg med mitt idiotiske hue klarte å si: nydelige egg frue, motta mine varmeste komplimanger til høna di. En i følelsesgruppa mi tok'n, men hadde vett til å holde kjeft, resten (inkludert eggprodusenten) lagde snurpemunner så det så ut som om de sugde på små svært sure lime. Så der satt jeg som en idiot.

Jeg og kjeften min, gjett om jeg får høre det i følelsesgruppa på evalueringen i morgen. Faen også, klarte en hel dag uten å åpne kjeften (hele settingen formelig skreik etter sleivkommentarer) 5 minutter før desserten måtte jeg plumpe. Trønder blandt sarte østlendinger som skal "føle" er vel like verbalt grasiøst som en hest er fysisk grasiøs i en stige:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...