Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting. HELT fin igår, inatt våkner jeg og er våken fordi jeg fryser. Frøs med TO dyner. Skjønte lite i febertåka. Står opp idag, svimmel, sjangler meg inn på do. ALT gjør vondt. Sjekker tempen: 38.2. "Nigga wat?"

Men det er ikke alt. Jeg skulle ha hatt maksløft på trening idag. Til det har jeg "bulka" opp med 1000-1200 kcal ekstra igår. All for nothing. Sikkert gaina fett. Great. Så ikke maksløft, ikke trening, og jeg har spist utenfor dietten :p

Men jeg er ikke ferdig. Jeg har vært under opplæring i den nye jobben i et par måneder nå. Idag jobber jeg, for første gang, alene fra 22:45 til 7:15, 12 timer natt imorgen, og 12 timer natt over der igjen. Alene.

Shit ass. Hvis det er karma for noe, så vil jeg gjerne vite hva jeg har gjort :D

BRB, går og dæver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ingenting. HELT fin igår, inatt våkner jeg og er våken fordi jeg fryser. Frøs med TO dyner. Skjønte lite i febertåka. Står opp idag, svimmel, sjangler meg inn på do. ALT gjør vondt. Sjekker tempen: 38.2. "Nigga wat?"

Men det er ikke alt. Jeg skulle ha hatt maksløft på trening idag. Til det har jeg "bulka" opp med 1000-1200 kcal ekstra igår. All for nothing. Sikkert gaina fett. Great. Så ikke maksløft, ikke trening, og jeg har spist utenfor dietten :p

Men jeg er ikke ferdig. Jeg har vært under opplæring i den nye jobben i et par måneder nå. Idag jobber jeg, for første gang, alene fra 22:45 til 7:15, 12 timer natt imorgen, og 12 timer natt over der igjen. Alene.

Shit ass. Hvis det er karma for noe, så vil jeg gjerne vite hva jeg har gjort :D

BRB, går og dæver.

Nasty, sympati fra meg. Du veit damene jamrer over fødsler og fødselssmerter. De har ikke opplevd ekte mannefeber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utslitt etter en helg med matforgiftning OG eksamenslesning! også er det eksamen i morgen!!:eek:

Er godt forberedet - men det har kostet alt og kroppen min er utslitt og matlyst = 0!! Er relativt bekymret for mitt eget væske og mattinntak og krysser fingrene for at jeg er bedre i morgen!!

Bland ut en halv teskje med havsalt ut i 0.5 eller 0.75L vann og tilsett funlight.

Hilsen, en som....nai, det blir for mange detaljer :p La meg si det sånn, idag holder jeg på maten og vannet iaff :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Helt f@cka i hele høyre side da hoftebøyeren har krampet seg sammen fordi jeg har måtte sove på ryggen med beina på en pute i 12 dager. Kjennes ut som om jeg har tannverk fra tinningen hele veien ned til kneet. :(

F...ings ironisk, med tanke på at jeg knapt har følt smerte over hode mht til operasjonen jeg har vært igjenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil.Ikke.Være.Voksen. Jeg tar for mange dumme valg, tar på meg for mye å gjøre, og nærmer meg faretruende en kræsjlanding i veggen.

Sympatilike. Har hørt at det er sånn man lærer... Krysser fingre for det i alle fall!

Min tur, grusomt lei av å være syk, hoste og ha en hals som gjør vondt. Selv om det bare har vart noen dager, ødela det helgen min, som var sårt tiltrengt. Vil trene og ha masse energi, som på sommeren. Vil ha sommer, egentlig, men ingen kan/vil dra til varmere strøk med meg. Bah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympatilike. Har hørt at det er sånn man lærer... Krysser fingre for det i alle fall!

Min tur, grusomt lei av å være syk, hoste og ha en hals som gjør vondt. Selv om det bare har vart noen dager, ødela det helgen min, som var sårt tiltrengt. Vil trene og ha masse energi, som på sommeren. Vil ha sommer, egentlig, men ingen kan/vil dra til varmere strøk med meg. Bah.

Ja, den hersens dyrekjøpte lærdommen pleier jo i teorien å være verdt det. Shiet. Vi får bite tenna sammen og pushe oss gjennom det. For. Det går jo over. Etter hvert. Sies det. Ikke såååååå lenge til sola snur! "Er mørkest rett før sola står opp", eller noe i den duren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...