Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg holder bokstavelig talt på å miste forstanden ;

Lå og hørte på sanger på YouTube i halvsøvne i sted. Plutselig kom det en fantastisk fin sang på, og jeg tenkte ikke noe mer over det. Så var den ferdig, jeg hørte en låt til og tenkte "vil høre den fantastiske sangen en gang til"...

Så ligger den ikke i playlisten?! Da fuq?! Har søkt opp og ned i mente på det jeg husker fra lyrikken, men det virker som den sangen var sikkert et reklamestykke for et album (laange YouTube-reklamer forekommer jo), men de er jo randomisert :'(

EDIT: Okay, jeg må bare få det ned før jeg sprenger en arterie i hjernen:

- Kvinnelig vokal

- Ikke noe elektronisk komponent, bare instrument

- Husker ikke helt hvordan refrenget gikk, men var noe ala "run, run from your feelings - run faster than your shadow"

- Mins også å huske det var en frase som gikk noe ala "you might be hundreds of miles away" - ikke helt slikt, men noe ala.

Den som kan gi meg vinnerforslaget vinner min superhemmelige oppskrift på supertacosausen som har alene har forårsaket ødem i hjernen til individer.

Hard nøtt å knekke. Første forslag: Basia Bulat - Tall tall shadow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det greie med å bli bitt på halsen; umulig å ikke legge merke til ringer og utslett (som forhåpentligvis ikke kommer) (y)

Husk at får du svak feber følelse, uavhengig av rødt utslett eller ikke, så gå til lege. Et par andre tegn på borrelia, er at man kan få en mørk rød utposing/liten kul i lysken, på innsiden av låret, og man kan også bli rød og hoven , samt få følelsen av å være sår/solbrent på øre/øreflippen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at får du svak feber følelse, uavhengig av rødt utslett eller ikke, så gå til lege. Et par andre tegn på borrelia, er at man kan få en mørk rød utposing/liten kul i lysken, på innsiden av låret, og man kan også bli rød og hoven , samt få følelsen av å være sår/solbrent på øre/øreflippen. :)

:wideyed: høres ut som om du kan en del om dette! Ett eller annet sted leste jeg at symptomene kunne oppstå etter 2 - 30 dager, peiling på om dette stemmer? Ingen reaksjon på 30 dager = faren over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wideyed: høres ut som om du kan en del om dette! Ett eller annet sted leste jeg at symptomene kunne oppstå etter 2 - 30 dager, peiling på om dette stemmer? Ingen reaksjon på 30 dager = faren over?

Jepp, har hatt borreliose. Har blitt bitt hundreåørti ganger etter det, uten å få noe som helst reaksjon, da kun 2 av hundre bitt, statistisk fører til smitte.

Reaksjonen pleier å komme ganske fort, og merker man ikke noe ganske raskt så kommer det sjeldent noe reaksjon senere. Men, det er ganske mange andre tegn enn bare rødt utslett, eller rød ring, rundt selve stikket, som de fleste dessverre ikke er klar over.

De fleste mennesker har antistoffer i seg fra å ha blitt bitt tideligere i livet uten å vite det, men er man i en sårbar situasjon, mht til stress, sykdom, etc. kan man bli smittet likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, har hatt borreliose. Har blitt bitt hundreåørti ganger etter det, uten å få noe som helst reaksjon, da kun 2 av hundre bitt, statistisk fører til smitte.

Reaksjonen pleier å komme ganske fort, og merker man ikke noe ganske raskt så kommer det sjeldent noe reaksjon senere. Men, det er ganske mange andre tegn enn bare rødt utslett, eller rød ring, rundt selve stikket, som de fleste dessverre ikke er klar over.

De fleste mennesker har antistoffer i seg fra å ha blitt bitt tideligere i livet uten å vite det, men er man i en sårbar situasjon, mht til stress, sykdom, etc. kan man bli smittet likevel.

Det er bare en rød prikk så langt. Har heller ingen tegn til feber eller varme ører, så jeg tror det skal gå bra. Har blitt 2 ganger før, så da er det godt mulig jeg har antistoffer allerede. Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...