Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er absurd hvor ivrig Aftenposten er på å sensurere vekk enhver kritikk fra kommentarfeltet sitt, selv når den er skrevet på en mild og moderat måte (type "Dette var en skuffende ensidig artikkel. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen deres. Det ville virket mer profesjonelt dersom dere også presenterte motpartens argumenter." Lurer på om det er journalisten selv som står for sensur av kritikk rettet mot artikkelen sin, eller om det er mer generelle moderatorer. Dersom førstnevnte er tilfellet, har nok spillanmelderen Jon Cato Lorentzen veldig tynn hud. :rolleyes:

Uansett, best å la være å bruke ensidig konvensjonell gammel media som Aftenposten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Livet kom i veien". Jeg sitter og har vondt i ryggen etter en lang dag i ukomfortable stoler på møterommet, rekker ikke trening, men kunne ha stresset bort og tatt halve programmet og fått enda mer vondt i ryggen. Så nå er det en time igjen til senteret stenger og jeg sitter og er sur på meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat flyttet, så på grunn av dette måtte jeg skifte fastlege hvor jeg hadde min første time i dag.. Noen høydepunkt fra dette besøket:

- Legekontoret hadde samme generelle kvalitet som noe man finner i byer i østblokkland så små de ikke viser på GPS'en engang. Jeg fikk en dundrende hodeverk og slående kvalme bare av å sitte på venterommet.

- Når jeg endelig kom inn til legen etter tre kvarters venting, fikk jeg den nette sum av 7 minutter med han før han jaget meg ut for neste.

- Men ikke før at han hadde gjort det ettertrykkelig klart at han skrev ikke ut hva jeg har fått tidligere "av prinsipp"

- Og får å legge en stor jævla Cherry på kaka - en liten henslengt insinuasjon om at han trodde jeg var narkoman.

oh-no-you-didnt-25.jpg

Bytt lege mann. Den dritten der trenger du ikke godta. Hva er det som får enkelte til å oppføre seg sånn? Tenker på at vedkommende jobber i et OMSORGS yrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Livet kom i veien". Jeg sitter og har vondt i ryggen etter en lang dag i ukomfortable stoler på møterommet, rekker ikke trening, men kunne ha stresset bort og tatt halve programmet og fått enda mer vondt i ryggen. Så nå er det en time igjen til senteret stenger og jeg sitter og er sur på meg selv ;)

Sympati like fra meg. Dån dæt, bin der… sitter i en shitload med møter selv, 90% av tiden i sånne designerstoler laget for å påføre smerte. Men fargen er fin. Skulle knegått designerne på ei spikermatte, eller enda værre, tvunget dem til å sitte i eget skaperverk…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KS-teip for andre gang på skulderen og det gjør vondt. Har ikke benka på over en mnd. Har bare fått lov til å sykle/Løpe litt i to uker nå.. Prøvde å trene i går. Gjorde ille verre, og nå må jeg har helt treningsfri enn så lenge.. Null dans, null styrke, null løping, null sykling og minimalt med tøying.. Iblant er det dritt med 4timer obligatorisk ballett i uken som jeg uansett hater :yuck:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat flyttet, så på grunn av dette måtte jeg skifte fastlege hvor jeg hadde min første time i dag.. Noen høydepunkt fra dette besøket:

- Legekontoret hadde samme generelle kvalitet som noe man finner i byer i østblokkland så små de ikke viser på GPS'en engang. Jeg fikk en dundrende hodeverk og slående kvalme bare av å sitte på venterommet.

- Når jeg endelig kom inn til legen etter tre kvarters venting, fikk jeg den nette sum av 7 minutter med han før han jaget meg ut for neste.

- Men ikke før at han hadde gjort det ettertrykkelig klart at han skrev ikke ut hva jeg har fått tidligere "av prinsipp"

- Og får å legge en stor jævla Cherry på kaka - en liten henslengt insinuasjon om at han trodde jeg var narkoman.

ds_15047_02_16x9.jpg?

Veldig nyttig! http://www.legelisten.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg bare i fantastisk dårlig humør :banghead: og jeg har egentlig ikke noen sånn veldig grunn annet enn at jeg er utslitt og drithårsår :cry: Og jeg vil ikke jobbe :( Og helga jeg i utgangspunktet fikk fri fordi familien kommer.. Jeg har ikke fri lenger.. Jeg trives bedre i jobben.. Men hater den fortsatt litt også :cautious: I allefall nåværende tilstand :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...