Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fortuity.

Våknet nettopp uten telefon, jakke, veske og minne fra gårsdagen. Fml, og så videre.

#Sundayfunday.

Edit: Det er håp.

[ATTACH]153871[/ATTACH]

Dobbel-edit: Den var ikke der. Og nå er den tom for strøm. Livet.

post-30998-14440991486187_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget dette på den kjipe måten når jeg kom hjem fra trening. Jeg mottok ingen SMS-varsling:

"I forbindelse med planlagt arbeid har det dessverre oppstått en begrenset lekkasje i fjernvarmenettet i området Sandaker, Torshov og Grünerløkka. Lekkasjen er isolert og kunder berørt av lekkasjen mottar SMS-varsling. Det er forventet levering av varme som normalt i løpet av kvelden."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg..... jeg tror jeg har klart å miste det ene dokumentet jeg ABSOLUTT på død og liv ikke måtte miste i går, så nå er det veldig veldig mulig jeg ikke før gått opp til eksamen.

Å, fy faen, da har du sjekket retursøpla for papir og avis/bladbunken? Der finner jeg som regel det jeg savner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg gjorde i dag tidlig var å sende en skikkelig nevrotisk verden-holder-på-å-gåunder-mail halv seks i morges. Ikke noe svar enda.

Men så lenge det er et papir, må det vel finnes en elektronisk versjon ett eller annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så lenge det er et papir, må det vel finnes en elektronisk versjon ett eller annet sted?

Av papiret? Altså, cluet er jo at jeg i løpet av høsten har hatt ~10 obligatoriske aktiviteter, Og disse har KUN blitt loggført på ett papir via underskrift av foreleser, og dette papiret er borte.

Alt av innleveringer og oppgaver er bestått, men jeg kommer fremdeles til å få 0% oppmøte fordi det ikke kan dokumenteres. Og da ryker eksamen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av papiret? Altså, cluet er jo at jeg i løpet av høsten har hatt ~10 obligatoriske aktiviteter, Og disse har KUN blitt loggført på ett papir via underskrift av foreleser, og dette papiret er borte.

Alt av innleveringer og oppgaver er bestått, men jeg kommer fremdeles til å få 0% oppmøte fordi det ikke kan dokumenteres. Og da ryker eksamen

Aha. Skjønner. Au, au! Men kan du få nye signeringer/bekreftelser på nytt papir? Du er sikkert ikke første student som har vært uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av papiret? Altså, cluet er jo at jeg i løpet av høsten har hatt ~10 obligatoriske aktiviteter, Og disse har KUN blitt loggført på ett papir via underskrift av foreleser, og dette papiret er borte.

Alt av innleveringer og oppgaver er bestått, men jeg kommer fremdeles til å få 0% oppmøte fordi det ikke kan dokumenteres. Og da ryker eksamen

Kan du prøve å ta kontakt med de foreleserne igjen og si noe ala "Husker du meg jeg holdt fremlegg om blablabla kan du skrive under på en bekreftelse på nytt da jeg var så uheldig å miste den forrige?" Jeg har gjort noe liknende en gang og måtte gå tilbake til foreleser et halvt år etterpå for å få ny underskrift på at jeg faktisk hadde utført det obligatoriske fremlegget jeg trengte for å få gå opp til muntlig eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...