Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

miaheart Gamlebyen Takk:) Det er ikke lett å vite om det er genuin bekymring, eller hva det er når folk kommer med slikt. Kommentar på vekta er jeg blitt vant til, så det går rett inn det ene øre og ut det andre. Men at det å ta en plastisk operasjon skal være så kontroversielt var jeg ikke helt forberedt på. For meg er det mange grunner til at jeg gjorde det, og jeg vafr hårfint på grensa til å ikke gjøre det, fordi risiko, kanskje ikke oppveide fordelene. Men jeg tror Tiwas sin teori er ganske riktig både mht til trening, helse, og livsstilsvalg som utløser spontanreaksjoner hos folk.

Uasett så blir det Italensk aften på restaurant på meg så fort jeg er av smertestillende og kvitt dren, da nok en dame, var bekymret for at jeg skal bli tynnere, så alt er ikke bare galt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først ble telefonen min ødelagt. Så ble lånetelefonen borte (heldigvis kom den tilbake etter et par dager), så måtte jeg låne en annen, men den bare skrudde seg av. Så nå må jeg betale ekstra for å få beholde ruter-biletten min. Hater telefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder bokstavelig talt på å miste forstanden ;

Lå og hørte på sanger på YouTube i halvsøvne i sted. Plutselig kom det en fantastisk fin sang på, og jeg tenkte ikke noe mer over det. Så var den ferdig, jeg hørte en låt til og tenkte "vil høre den fantastiske sangen en gang til"...

Så ligger den ikke i playlisten?! Da fuq?! Har søkt opp og ned i mente på det jeg husker fra lyrikken, men det virker som den sangen var sikkert et reklamestykke for et album (laange YouTube-reklamer forekommer jo), men de er jo randomisert :'(

EDIT: Okay, jeg må bare få det ned før jeg sprenger en arterie i hjernen:

- Kvinnelig vokal

- Ikke noe elektronisk komponent, bare instrument

- Husker ikke helt hvordan refrenget gikk, men var noe ala "run, run from your feelings - run faster than your shadow"

- Mins også å huske det var en frase som gikk noe ala "you might be hundreds of miles away" - ikke helt slikt, men noe ala.

Den som kan gi meg vinnerforslaget vinner min superhemmelige oppskrift på supertacosausen som har alene har forårsaket ødem i hjernen til individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...