Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og jeg var ute og gikk tur i regnet og ble "overfalt" av en skikkelig nusselig liten hund, med like nusselig eier. Bare hyggelig helt til jeg kom hjem og så hvordan klærne mine så ut!:bored:

Småvofsene tyr seg til hyggelige mennesker vettu TEW, ta det som et kompliment;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ER DET VERSTE!

Ikke nok med at jeg GLEMTE å trene på søndag, mandag og fredag er mannens treningsdager så jeg har tirsdag, altså i dag. MEN JEG KLARTE Å SKRU PÅ VEKKERKLOKKA 1 TIME FOR SEINT!!!!!!!!!!! FML

Outch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

%^$+***rygg, gikk skeis IGJEN, kabelroing, strakmark, markløft og knebøy. Rett til helvette. Aaaaaaaaargh! Gang på gang, nå føler jeg meg gammel og oppbrukt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg, fredag @ Jysk, betaler for møblene de har på lager - de får adressen, telefonnummeret og beskjed om og levere det på tirsdag. Får beskjed om at det blir levert mellom 16 og 20 på tirsdag. Humør: bra

Meg, tirsdag @ hjemme, 1930. Etter nesten tre kvarter i telefonkø kommer jeg igjennom til Jysk, og spør på en meget høflig og rolig måte hvor i helvete senga og sofaen min er. Får beskjed om at det ble forsøkt utlevert, men de hadde ikke telefonnummeret mitt så de måtte dra. Så nå må jeg gå hjem til muttern og sove på hennes sofa, for senga mi står hos Jysk. Humør: forbannet, men scratcher den av som human error, og roer meg fort ned.

Meg, onsdag @ hjemme. Ringer Jysk 1610 for og dobbeltsjekke at møblene mine kommer i dag. Joda, det gjør de, men nå mangler det plutselig et av tre kolli på sofaen?! Den kan sittes i, men midtseksjonen kommer "kanskje denne fredagen fra leverandøren, eller kanskje neste" Humør: take a wild guess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

jeg er den yngste og antakeligvis den letteste deltakeren i vm....

...

......

er nok ikke den yngste med må kanskje delta i senior, så det ble bare verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Så da får du en skikkelig fordel på Wilks? :)

Jeg vet ikke om vi regner det ut på den måten - dessuten er ofte de som veier mer sterkere, og kettlebellsnatchen min er ikke akkurat noe å skryte av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...