Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lyst til å ommøblere kontor/soverom når jeg først har tid til å henge i heimen, men det går jo ikke når jeg ikke får lov til å løfte noe som helst:cautious:

Typisk når lysten og orken endelig viser seg :p Du får planlegge og skissere opp hvordan du vil ha det, og gjøre det fysisk når du får lov/kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har kjøpt ny ytterdør og har arbeidsfolk her for å skifte. Døra skal være like brei som den jeg har, men de tar ett kontrollmål før de skal begynne, og det viser seg at den nye døra er 10 cm breiere enn den gamle. Plutselig ble det jævlig mye mer jobb enn hva noen hadde forestilt seg, og jeg har en anelse om at det blir veeeldig mye dyrere enn først antatt.

Dyskalkuli, you say? :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjeft av ei dame jeg er litt glad i for at jeg var blitt for tynn, nesten stygg i ansiktet, og når hun oppdaget at jeg hadde blitt operert, så fikk jeg kjeft fordi "hvem pokker var det jeg prøvde å være perfekt for", når jeg endelig fikk være litt i fred, skulle jeg kose meg med B&J peanut butter cup, smakte utrolig digg, men jeg ble nesten dårlig av sukkerrushet, så jeg måtte ut og gå en liten tur midt på natta. Det var bare godt, men tåkete og fuktig, så jeg begynte hoste og det reiv noe innmari i noen sting i magen og gjorde utrolig vondt.

Why? why?:cry::cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...