Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har du prøvd å skru på GPS og bruk av trådløse nettverk for å finne din plassering?

Trådløst har jeg stortsett alltid på og de jeg skriver med på messenger ser hvor jeg "befinner" meg. De bruker å kommentere at jeg er i Egypt en plass :p Har sjelden på gps, men en gang jeg skulle bruke google maps-appen her i Narvik så viste den en by i Egypt haha... Tinder er jo også i Egypt med jevne mellomrom :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet opp med betydelig redusert hevelse på magen, bra med abs og alt. Tuslet litt glad og fornøyd rundt og tenkte dette blir bra, hva har jeg vært bekymret for etc.

Så fikk jeg litt ubehag, så jeg tok på støttebandasjen, har hjulpet før. Men ubehaget ble verre, ble kortpustet, så begynte jeg å kaldsvette. Kun behagelig i fosterstilling etc, så jeg tok en kikk i speilet, likbleik, gikk i et med tapeten:cautious:

Måtte for første gang siden operasjonen ty til oxynorm, og det sier noe da jeg misliker piller sterkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...