Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åh herre jeg føler med deg didi :meh:

Min dagens negative som egentlig er hver dag, er storesøsteren min som jeg for tiden bor sammen med.

Jeg er glad i henne, men fy hun gjør det ikke lett å være sunn og holde seg unna godteri etc. La oss bare si det slik at hun spiser godteri hveeeeeeeeer eneste dag! Ostepop, popcorn, sjokolade, smågodt and the list goes on....

Jeg får i det minste testet viljestyrken min til det maksimale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herre jeg føler med deg didi :meh:

Min dagens negative som egentlig er hver dag, er storesøsteren min som jeg for tiden bor sammen med.

Jeg er glad i henne, men fy hun gjør det ikke lett å være sunn og holde seg unna godteri etc. La oss bare si det slik at hun spiser godteri hveeeeeeeeer eneste dag! Ostepop, popcorn, sjokolade, smågodt and the list goes on....

Jeg får i det minste testet viljestyrken min til det maksimale.

Hah, fy faen. DU har en bunnsolid viljestyrke da :D Æ hadde daua :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klarte ikke å stå opp til rett tid, og fikk derfor en "hastverkstrening", der jeg stressa mer enn jeg fikk gjort noe fornuftig:meh:

lærte i dag at å klaske igjen bildøra med tommelen på innsiden av kanten fort kan gi en dyp ostehøveleffekt på hud og neglbånd...

starteren på bilen min køddet seg til, så jeg brukte et kvarter på å få start etter å ha tanket den opp, mistenker bilen for å ha sett køen bak meg på bensinstasjonen, og valgte akkurat dette øyeblikket bare for å være irriterende, startet som en klokke ellers i dag...

fikk satt tyfoidvaksine i venstre skulder, en halvtime senere gjør det temmelig vondt i skulder og nedover mot albue. etter en time klarer jeg ikke å løfte armen mer enn 90grader uten å gjøre grimaser. Denne vaksinen ble satt i armen jeg skriver med, da denne var den "mildeste" av vaksinene jeg tok i dag... :shifty:

Tilbringe en time med et menneske som er så til de grader irriterende og krevende at jeg har mer lyst til å sitte i 8 timer å påføre meg selv papirkutt mellom tærne enn å tilbringe så mye som et minutt ansikt til ansikt med vedkommende.

Nå skal jeg plante rumpa i sofaen og nekte å gjøre noe som helst annet enn å være grinete:grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

hun jeg skulle bo med i hamburg måtte trekke seg )-:

+ at spesifik muskelanatomi er så vanskeliiig. Jeg sliter med å huske latinske ord, for protuberantia occipitalis externa og tuberositas deltiodea humeri er liksom ikke ord jeg er vant med å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun jeg skulle bo med i hamburg måtte trekke seg )-:

+ at spesifik muskelanatomi er så vanskeliiig. Jeg sliter med å huske latinske ord, for protuberantia occipitalis externa og tuberositas deltiodea humeri er liksom ikke ord jeg er vant med å bruke.

Hva betyr de? Og hvilken sammenheng lærer du de i? (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Hva betyr de? Og hvilken sammenheng lærer du de i? :)

Spesifikk muskelanatomi er en del av studiene mine. Protuberantia occipitalis externa er et av utspringene til m. trapezius (pers descendens) og tuberositas deltiodea humeri er festepunktet til m. deltoideus - så jeg kan det jo, jeg bare sliter med å huske det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...