Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første uka med kontorjobb.. Møtet jeg innkalte til gikk helt greit, bedre enn forventet.. Men sjefen dukka ikke opp :dry::cautious: Første kontorvakt med burugle... Og jeg får huden full av kjeft for en vaktliste hun SELV var med å sette opp.. Jeg måtte da vel skjønne at hun ikke kunne ha 14 tidligvakter liksom.. :huh: Kunne ikke hun bare skjønt det selv når vi satt der da? :woot:

Jeg må jobbe med nettsiden ... Menne jeg forstår meg ikke på Joomla! FML!!! Møkkajoomla.. Hvordan skal jeg vite hvor jeg legger inn nye bilder i slideshowet :(

Og jeg må fortsatt jobbe i morgen før jeg får ferie :'( Oooog jeg får bare 1 uke ferie når jeg sikkert trenger 4... :p:bag: Også er jeg forresten kjempesulten.. Vondt i hodet og henda mine har sagt velkommen til senebetennelsen igjen og jeg tror de snart detter av :banghead: Og siden jeg er sulten er det ekstra synd på meg.. Så det så xD :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Og så må jeg kjøpe meg ny bukse og slå inn nye hull i beltet, det er ikke måte på hvor idiot man ser ut når man må gå rundt hele dagen og holde buksene oppe manuellt.

Det der er livet mitt.

Hendene revnet MASSIVT på trening, kastet opp ris(mmmm) og trikken stinker hasj. )-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dautrøtt og får ikke sove. Skal levere master senest om 20 timer og 51 minutter, så prøver å skrive litt i senga når jeg likevel ikke får sove, men er for trøtt til å få gjort noe nevneverdig. Klosterbjellehelvetet på andre siden av gata kommer til å bråvekke meg om 3 timer og 46 minutter.

/sutre

Gleder meg til lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dautrøtt og får ikke sove. Skal levere master senest om 20 timer og 51 minutter, så prøver å skrive litt i senga når jeg likevel ikke får sove, men er for trøtt til å få gjort noe nevneverdig. Klosterbjellehelvetet på andre siden av gata kommer til å bråvekke meg om 3 timer og 46 minutter.

/sutre

Gleder meg til lørdag.

Mimimiiiii skrev masteren min på 16 timer ....karakter B :nailbiting:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestillingen min av måling av kotehøyder er feil ... med FØRTI METER!!! Har brukt hele dagen på å krangle med utførende måle-ansvarlige. Etter 8 timer på jobb har de endelig innsett at de har feil. Sååå alt jeg skulle ha gjort i dag må gjøres på mandag...
Kotehøyder?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...