Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Haha, jeg drikker selv helt enorme mengder!! Jeg er fornøyd så lenge jeg ligger under 60 gram, så jeg prøver meg litt fram! :)

Når du ikke helt vet om du er mest tørst eller tissetrengt...

At jeg ligger såpass lavt er rett og slett på vane fra da vi spiste ketogent. Kommer nok til å øke litt når jeg kommer i gang med trening for fullt om et par uker. Men satser på å holde meg rundt 60 gr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du ikke helt vet om du er mest tørst eller tissetrengt...

At jeg ligger såpass lavt er rett og slett på vane fra da vi spiste ketogent. Kommer nok til å øke litt når jeg kommer i gang med trening for fullt om et par uker. Men satser på å holde meg rundt 60 gr

Jeg følger meg i hvertfall veldig bra så langt! I dag har jeg litt søtsug, men det vet jeg er pga lite søvn. Samtidig føler jeg ikke det er noe "offer" å spise mindre karbohydrater. Jeg savner det ikke :) Men, i dag har jeg sinnsykt lyst på hveteboller :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger meg i hvertfall veldig bra så langt! I dag har jeg litt søtsug, men det vet jeg er pga lite søvn. Samtidig føler jeg ikke det er noe "offer" å spise mindre karbohydrater. Jeg savner det ikke :) Men, i dag har jeg sinnsykt lyst på hveteboller :p

Har spist sukkerfri mørk sjokolade eller dessert nesten hver dag den siste uka.

Ikke hatt noe søtsug eller karbolyst så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ble litt skeptisk til denne :

http://fitnessbloggen.no/mer-fettforbrenning-uten-muskeltap-ved-aggressiv-diett/

Selv om det står helt nederst i artikkelen, at denne testen tross alt er tatt på allerede "topp-utdøvere", med allerede lav fettprosent, føler jeg enten tittelen blir feil, eller iallefall at den lett kan mistolkes.

Jeg tror ikke det er sunt å la folk tro det går fint ann å kjøre på med underskudd på 750 kcal / dag i en måned..

Lurer og litt på hvor mange deltakere det var i disse to "gruppene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...