Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

To dagens negative:

1: fant ut at jeg ikke kom inn på studiene jeg ville gå på.

2: har blitt allergisk mot egg. Som hittil har vært min favoritt proteinkilde.

Dobbelkondolerer! :( prøv å la eggene ligge en periode, og forsøk å reintrodusere de forsiktig i kostholdet ditt, og se hva som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk urinveisinfeksjon i natt, som har spredd seg til nyrene. So. much. pain. everywhere :cry:

Ringt til 5-6 leger i Tyskland i dag men alle ber meg om å ringe noen andre. Såå jeg troppet opp på et sykehus, grein og alt, men de fire folka jeg snakka med der sa "sorry men vi har ikke tid, kom tilbake seinere og innstill deg på flere timers venting". Har ikke tid til å stå i kø, har vondt og ingen sjanse til å sitte på et venterom i timesvis. Skjønner heller ikke hvordan legene kan avvise ei stakkars, grinende jente med UVI som bare trenger antibiotika på resept.

Meeeen. Det verste er ikke den jæævla smerten i nyrene, i hele kroppen og når jeg tisser. Jeg har min siste eksamen i morgen :cry: Kunne ikke passet dårligere. Har ikke fått til å lese i dag siden jeg har vridd meg i smerter og hodet har vært ødelagt. Tviler på at jeg får lest noe som helst, så er lite vits å gjøre et forsøk i morgen. Fuck you kidneys, I don't have time to be sick!

Og. Jeg ble i tillegg tom for snus i går (..i Tyskland, får ikke skaffet meg snus nå), kunne liksom trengt noe å trøste meg med her </3

Sorry, langt. Men.. FML :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk urinveisinfeksjon i natt, som har spredd seg til nyrene. So. much. pain. everywhere :cry:

Ringt til 5-6 leger i Tyskland i dag men alle ber meg om å ringe noen andre. Såå jeg troppet opp på et sykehus, grein og alt, men de fire folka jeg snakka med der sa "sorry men vi har ikke tid, kom tilbake seinere og innstill deg på flere timers venting". Har ikke tid til å stå i kø, har vondt og ingen sjanse til å sitte på et venterom i timesvis. Skjønner heller ikke hvordan legene kan avvise ei stakkars, grinende jente med UVI som bare trenger antibiotika på resept.

Meeeen. Det verste er ikke den jæævla smerten i nyrene, i hele kroppen og når jeg tisser. Jeg har min siste eksamen i morgen :cry: Kunne ikke passet dårligere. Har ikke fått til å lese i dag siden jeg har vridd meg i smerter og hodet har vært ødelagt. Tviler på at jeg får lest noe som helst, så er lite vits å gjøre et forsøk i morgen. Fuck you kidneys, I don't have time to be sick!

Og. Jeg ble i tillegg tom for snus i går (..i Tyskland, får ikke skaffet meg snus nå), kunne liksom trengt noe å trøste meg med her </3

Sorry, langt. Men.. FML :cry:

Gute Besserung! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...