Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=
helsikkesss sommer åpningstider hos elixiaaaa i Fredrikstad(2stk) og Sarpsborg :mad: æ blir forbannja!

i need my 2 hours from 20 to 22:mad:

Sympati like fra meg. Er i Hellas, sansynlig verdens trangeste treningsstudio. Åpningstidene er mer veiledende enn reelle… får f… nesten ikke trent. La inn planer om godt med mat og daglig trening i disse 2 ukene. Ble godt med mat jah…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kyss meg i stjerten!! Og jeg som var redd for brennmaneter.....

http://renekleveland.blogg.no/1406228260_n_er_det_hai_i_bergen.html

Kanskje ikke i år, men du skal ikke se bort fra det kan komme til å skje i løpet av noen år! ;)

Varme havstrømmer og god tilgang på mat kan få hvithaien til norge:

http://www.nrk.no/vestfold/_-hvithaien-kommer-til-norge-1.11757143

Stor hvithai lever hovedsakelig av sjøpattedyr som sjøløver, i ytre Oslofjord er det steinkobber som kan friste til å vende snuten denne veien! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympati like fra meg. Er i Hellas, sansynlig verdens trangeste treningsstudio. Åpningstidene er mer veiledende enn reelle… får f… nesten ikke trent. La inn planer om godt med mat og daglig trening i disse 2 ukene. Ble godt med mat jah…

du er på ferie- slaaaapp av :D ta det me ro :) 2 uker avkobling gjør deg godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hvordan går det med lavkarbo? Hvor mange gram ligger du på? Husk å drikke i varmen!!

Lavkarbo går supert. Hadde en dag med vondt i hodet. Ellers virker det som overgangen har gåty veldig greit.

Ligger på 30-40 gram dagen i følge myfitnesspal.

Drikker så mye vann at jeg er lei både vann og det å late vannet. Men nå er det kun 23 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavkarbo går supert. Hadde en dag med vondt i hodet. Ellers virker det som overgangen har gåty veldig greit.

Ligger på 30-40 gram dagen i følge myfitnesspal.

Drikker så mye vann at jeg er lei både vann og det å late vannet. Men nå er det kun 23 grader.

Haha, jeg drikker selv helt enorme mengder!! Jeg er fornøyd så lenge jeg ligger under 60 gram, så jeg prøver meg litt fram! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...