Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ta mimrekaffe med soussjef på jobben. Parkeringsbot. 500kr for to kopper iskaffe.

#Datkaffe.

Og apropos ; vanlig traktekaffe med isbiter, er ikke iskaffe! Trakt faenskapen, kjøl den ned i kjøler, tilsett sukker og melk, først DA har man iskaffe.

(eller for bonuspoeng, tilsett iskrem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ta mimrekaffe med soussjef på jobben. Parkeringsbot. 500kr for to kopper iskaffe.

#Datkaffe.

Og apropos ; vanlig traktekaffe med isbiter, er ikke iskaffe! Trakt faenskapen, kjøl den ned i kjøler, tilsett sukker og melk, først DA har man iskaffe.

(eller for bonuspoeng, tilsett iskrem)

Feel free til å komme på besøk og lage til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, der må du nesten utbrodere ; stekte du pizzaen så hardt at ovnen gikk til helvete, eller bestilte du den med budbil? Fra indre Tana?

Stekte pizzaen så godt at det kom utrykning både med politi og brannvesen.. :-P såå 49,- for pizzaen og 4000 for utrykning.. og pizzaen var ikke engang spisbar etterpå :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen jobb denne gangen gitt... Da er det bare å lete videre.

Det er ikke tilfeldigvis noen som vet av jobb i Trondheim for ei trivlig jente med erfaring fra gård, 7-eleven, bowlinghall og fritidsaktiviteter for barn :p +fagkompetanse i norsk og religion.

Melde deg som vikarlærer på flere skoler? er alltid noen som er syke=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd, men lite med muligheter for det uten noe fullført utdanning + mangler pedagogikken. Er mange om beinet her i byen gitt, så da faller jeg fort utom. Men jeg har noen "snører ute", så jeg satser på det blir napp etterhvert ;)

Hva hindrer deg i å ta pedagogikk som delstudium, feks?

Kunne du tenkt deg jobb i restaurantbransjen? Oppvaskhjelp eller tilkallingsservitør? Har du prata med adecco eller Manpower?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hindrer deg i å ta pedagogikk som delstudium, feks?

Kunne du tenkt deg jobb i restaurantbransjen? Oppvaskhjelp eller tilkallingsservitør? Har du prata med adecco eller Manpower?

Mangler 22,5 stp før jeg er ferdig med bachelor(nordisk)+årsstudium(religion), før jeg har tenkt meg inn på PPU til høsten neste år ;) Da med fagdidaktikk i norsk og religion. Religionsdidaktikken tilbyr de dessverre ikke som deltid :( Kunne ha tatt PPU med kun norsk det kommende året, man da er det visstnok knotete å ta kun fagdidaktikken i religion senere som enkeltemne.

Hadde sikkert ikke gjort noe å jobbe som servitør e.l., men forløpig virker det ganske håpløst her i barteby da de jeg har funnet til nå enten vil ha folk med relevant utdanning eller erfaring. Ikke så lett når en mangler begge deler :p

Har ikke prata med noen bemanningsbyrå enda da det ikke har vært noe rush så langt med å finne jobb, men de blir nok tatt kontakt med om ikke noe når igjennom snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler 22,5 stp før jeg er ferdig med bachelor(nordisk)+årsstudium(religion), før jeg har tenkt meg inn på PPU til høsten neste år ;) Da med fagdidaktikk i norsk og religion. Religionsdidaktikken tilbyr de dessverre ikke som deltid :( Kunne ha tatt PPU med kun norsk det kommende året, man da er det visstnok knotete å ta kun fagdidaktikken i religion senere som enkeltemne.

Hadde sikkert ikke gjort noe å jobbe som servitør e.l., men forløpig virker det ganske håpløst her i barteby da de jeg har funnet til nå enten vil ha folk med relevant utdanning eller erfaring. Ikke så lett når en mangler begge deler :p

Har ikke prata med noen bemanningsbyrå enda da det ikke har vært noe rush så langt med å finne jobb, men de blir nok tatt kontakt med om ikke noe når igjennom snart :)

Ellers vet jeg de alltid leter etter folk på McDonald's på Tiller, muligens også på Trondheim torg. Og der er lønna overraskende ålreit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers vet jeg de alltid leter etter folk på McDonald's på Tiller, muligens også på Trondheim torg. Og der er lønna overraskende ålreit

Skal ha det i mente ;)

Ellers krysser jeg fingrene for ei nattevaktstilling på bensinstasjon som jeg har søkt på. Der har jeg ihvertfall relevant arbeidserfaring og en knakende god attest :p Grei lønn ser det og ut til å være :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Har prøvd, men lite med muligheter for det uten noe fullført utdanning + mangler pedagogikken. Er mange om beinet her i byen gitt, så da faller jeg fort utom. Men jeg har noen "snører ute", så jeg satser på det blir napp etterhvert ;)

Ta kontakt med hjemmesykepleien i kommunen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Er det mulig å bli så dvask på 3-4uker????? Gidder ikke sjekke vekta i hvertfall. Holder med et edruelig blikk i speilet… denne sommerferien har satt sine spor. Dagens titt i speilet sa sitt. Nå er det ingen tvil. Gubben har blitt dvask, og det var 3-4 uker med mindre trening og god mat/drikke. Da er det bare å brette opp erma og låse kjøleskapet. Pokker til realitetsorientering tidlig på morran:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...