Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 og 7. Og hva er egentlig problemet med artikkelen/studien? Hva er problemet med at folk velger å gå på en diett med 750 kcal underskudd i en måned?

Føler bare en så "hard" diett er noe som er mer rettet mot topp-utøvere enn "manne i gata" , men mulig jeg tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler bare en så "hard" diett er noe som er mer rettet mot topp-utøvere enn "manne i gata" , men mulig jeg tar feil...

750 kcal i minus betyr (i alle fall for meg) et daglig inntak som er lavere enn BMR. Aldri gunstig. Det vil ha mange konsekvenser (en av mange er at hormonene påvirkes negativt bpde hva gjelder appetittregulering og forbrenning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

750 kcal i minus betyr (i alle fall for meg) et daglig inntak som er lavere enn BMR. Aldri gunstig. Det vil ha mange konsekvenser (en av mange er at hormonene påvirkes negativt bpde hva gjelder appetittregulering og forbrenning)

Det var noe slikt jeg tenkte.. At det burde poengteres mer i artikkelen / tittelen (Mer enn nederste linja), at dette er en diett som er testet på (Og derfor resultatene basert på), allerede "topptrente" idrettsutøvere, og ikke nødvendigvis noe mannen i gata burde prøve :) , du er bare litt bedre å få frem poengene enn meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe slikt jeg tenkte.. At det burde poengteres mer i artikkelen / tittelen (Mer enn nederste linja), at dette er en diett som er testet på (Og derfor resultatene basert på), allerede "topptrente" idrettsutøvere, og ikke nødvendigvis noe mannen i gata burde prøve :) , du er bare litt bedre å få frem poengene enn meg :p

Jeg leker jo forfatter for tiden, så greit å få bekreftet at skriveferdighetene ikke er helt på tryne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å få en liten magefølelse på at kofferten fra Gardermoen ikke kommer i dag. Hvilket vil si at ALT av sjampo, barberhøvel, tannkrem, deo osvosv må kjøpes inn nå i kveld.

Skal jaggu bli en glede å pakke ut alt det brukte treningstøyet som ligger der i kofferten og godgjør seg. Noe på dag 7 :yuck::meh:

Og om Chablis-en er knust kommer jeg til å sette meg ned og grine som en unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen treningssenter som faktisk ønsker at man bruker utstyret, det blir jo bare mer vedlikehold! Beste er vel støttemedlemskap. :)

True enough.. Har en god forretningsidê.

Starte et treningssenter som kun koster 200,- i mnd, med 1 års bindingstid.. Åpne det 1 januar , og så bare stenge det halvveis ut i februar :-P Alle nyttårsforsettfolka forsvinner jo da likevel ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det sa brura åsså;)

Har vel vært noen artikler som viser at folk som trener aktiv styrke over lengre tid, ikke har noe skade av et par uker uten trening. Kontra gruppen som ikke hadde denne pausen, hadde ingen av gruppene fremgang over den andre ;) Så nyt ferien med god samvittighet.. !

Nyt Moussaka, Gresk salat, vin og varme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Har vel vært noen artikler som viser at folk som trener aktiv styrke over lengre tid, ikke har noe skade av et par uker uten trening. Kontra gruppen som ikke hadde denne pausen, hadde ingen av gruppene fremgang over den andre ;) Så nyt ferien med god samvittighet.. !

Nyt Moussaka, Gresk salat, vin og varme ;)

Takk for det. Godt med en klapp på skulderen. Landet i gamlelandet nå i kveld. Avsluttet galskapen med Walters mandler (den svære de selger på taxfree'n) og en svær pose Anton Berg. I morgen MÅ jeg tilbake til mitt gode gamle liv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Godt med en klapp på skulderen. Landet i gamlelandet nå i kveld. Avsluttet galskapen med Walters mandler (den svære de selger på taxfree'n) og en svær pose Anton Berg. I morgen MÅ jeg tilbake til mitt gode gamle liv;)

Hehe, sånn jeg tenker.. det er ikke det du gjør i de få fortjente ferieukene dine som teller. men hva du gjør i de resterende 50++ ukene av året ;) Jeg nøyt iallefall mine 10 dage ferie til det fulle.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Hehe, sånn jeg tenker.. det er ikke det du gjør i de få fortjente ferieukene dine som teller. men hva du gjør i de resterende 50++ ukene av året ;) Jeg nøyt iallefall mine 10 dage ferie til det fulle.. :D

Egentlig veldig enig, men det var bare ikke planen i hodet mitt;) har definitivt fått mer rundt navelen og blitt dvaskere. Forundrer meg i grunn at det gikk så raskt, men jeg kan bare takke meg selv. Til min unnskyldning så var jeg veldig sosial med familien da. Drakk alkohol og greier. Det var et år siden sist. Fylleangsten blir ikke mindre med åra, heller ikke med lange perioder mellom sjøslagene. Ugh…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig veldig enig, men det var bare ikke planen i hodet mitt;) har definitivt fått mer rundt navelen og blitt dvaskere. Forundrer meg i grunn at det gikk så raskt, men jeg kan bare takke meg selv. Til min unnskyldning så var jeg veldig sosial med familien da. Drakk alkohol og greier. Det var et år siden sist. Fylleangsten blir ikke mindre med åra, heller ikke med lange perioder mellom sjøslagene. Ugh…

Etter 10 dager utskeiing er jeg tilbake "nesten" der jeg var nå. tok kun 3 uker.. og har vært utrolig fint vær + gladmaten inni de 3 ukene også.. så ja :p haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...