Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg "vant" i tafselotteriet i dag...igjen:dry:

Hva FAEN er oddsen for å bli trukket for "tilfeldig kontroll" i sikkerhetskontrollen på flyplassen TRE GANGER PÅ RAD?!:mad::wtf:

Dei syns vel du er fin. Eg har faktisk litt lyst til å tafse på deg sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahhaha, vi som jobber der hater det like mye som deg :p

Det kan jeg nesten se for meg:p Sikkert mange glade vinnere i det lotteriet der, ja!

Dei syns vel du er fin. Eg har faktisk litt lyst til å tafse på deg sjølv.

Er bare å få seg jobb i sikkerhetskontrollen, det. Alle skal få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jeg nesten se for meg:p Sikkert mange glade vinnere i det lotteriet der, ja!

Er bare å få seg jobb i sikkerhetskontrollen, det. Alle skal få.

Eg jobbet som veker i 2 år, men ikkje på flyplass så eg fekk aldri tafset. Kanskje eg skal reise til bartebyen siden alle skal få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
At jobben har utbetalt for mye lønn til meg de 2 siste måndene!!!!!!

Det er ekstremt kjipt:( Uansett hvor mange ganger man har kjørt lønn før, så skal man alltid sitte med tungen rett i munnen å følge med når man gjør det. Det verste man kan gjøre er å kødde til folks lønninger:cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekstremt kjipt:( Uansett hvor mange ganger man har kjørt lønn før, så skal man alltid sitte med tungen rett i munnen å følge med når man gjør det. Det verste man kan gjøre er å kødde til folks lønninger:cautious:

Er utrolig kjipt, spes når det er snakk om en del 1000 kr.... Men fant heldig vist ut av det får de kom på konto denne gangen og ikke var brukt opp. Andre dagen negativ er at skulderen er vondt og jeg klarer ikke å lar vår og trene diverse øvelser. Stor murlighet for at det nok er belastning skadde eg har fått:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er utrolig kjipt, spes når det er snakk om en del 1000 kr.... Men fant heldig vist ut av det får de kom på konto denne gangen og ikke var brukt opp. Andre dagen negativ er at skulderen er vondt og jeg klarer ikke å lar vår og trene diverse øvelser. Stor murlighet for at det nok er belastning skadde eg har fått:(

Kjipt med lønninga og enda verre mned skulderen. Good bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig hadde jeg lyst å lage en ny tråd som heter RANDOM RANT da jeg har ganske mye på lager men en kortversjon passer vel godt inn her også.

Nå har jeg fulgt dette forumet en liten stund og lest masse bra. Jeg får dog dårlig smak i munnen av noe som virker å være en gjennomgående trend på noen av innleggene.

Jeg må si jeg blir litt fortvila over å lese om overvektige som ønsker råd og får tips om PSFM og PF og gud vet hva disse bokstavdiettene heter. Er det smart for en som har problemer med kosthold og livsstil generelt å gå på disse spesialdiettene?

Jeg blir irritert på de besservisserne som alltid anbefaler at du må trene sånn eller slik da det er det eneste som funker.

Jeg blir også fortvila over at de som ofte spør ønsker å gå ned mest mulig på kortest mulig tid og ikke tenker NOK langsiktig.

Jeg blir også irritert hvis de som spør ikke har tatt ansvaret om å lese seg litt opp før de kaster seg ut i dette.

Også kan wannebe PT`s med tunellsyn og null livserfaring forsøke å tenke litt OUT OF THE BOX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig hadde jeg lyst å lage en ny tråd som heter RANDOM RANT da jeg har ganske mye på lager men en kortversjon passer vel godt inn her også.

Nå har jeg fulgt dette forumet en liten stund og lest masse bra. Jeg får dog dårlig smak i munnen av noe som virker å være en gjennomgående trend på noen av innleggene.

Jeg må si jeg blir litt fortvila over å lese om overvektige som ønsker råd og får tips om PSFM og PF og gud vet hva disse bokstavdiettene heter. Er det smart for en som har problemer med kosthold og livsstil generelt å gå på disse spesialdiettene?

Jeg blir irritert på de besservisserne som alltid anbefaler at du må trene sånn eller slik da det er det eneste som funker.

Jeg blir også fortvila over at de som ofte spør ønsker å gå ned mest mulig på kortest mulig tid og ikke tenker NOK langsiktig.

Jeg blir også irritert hvis de som spør ikke har tatt ansvaret om å lese seg litt opp før de kaster seg ut i dette.

Også kan wannebe PT`s med tunellsyn og null livserfaring forsøke å tenke litt OUT OF THE BOX.

Jeg sier meg enig i en del av det du skriver. I noen tilfeller er det direkte skremmende å lese om menneskers tanker kring egen vekt/kosthold/trening og hvordan de griper an eventuell problematikk vedrørende egen kropp :nailbiting: Men jeg blir så glad over å se hvor mange dyktige mennesker her inne som engagerer seg og deler både kunnskap, og hva jeg mener er en god og sunn holdning til kropp, trening og helse om og om igjen! :)

Og noe jeg definitivt er enig med deg i og som kan irritere meg grenseløst, er disse som mener at det bare finnes en vei til Rom!

Random citat: JEG har fulgt løgjs-dietten i 3 uker nå og den har forandret livet mitt. Nå kan jeg både løpe og fly så alle burde sverge til dette for det er det eeeneste som fungerer!' ...hørt den før? ;)

Jo mer jeg leser og hører om slikt, dess mer setter jeg pris på å høre utsagn fra folk som skjønner dette med at det finnes mange veier til Rom.

Ps, dette scorer neppe høyest poengsum som 'dagens mest negative' :smug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...