Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Eg hater folk som lager ein milliard tårder om tulleting som dei kunne googlet eller lagt inn i tråden for dumme spørsmål.

Neeei, ikke si sånn! Hvis folk hører på deg og legger ned er jeg sikker på at mange av oss (deg inkludert?) hadde fått altfor mye fritid (for å ikke snakke om arbeidstid!) til at det kunne vært sunt :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest xxxxxx
Jeg er kvalm, og alle menn bare "GRAVID?"

Går ikke an å være kvalm og være kvinne uten å være gravid vettu.

En kollega sendte meg sms i dag og lurte på om jeg er gravid. Fordi jeg har hatt omgangssyken siden tirsdag. Eller vent, det hører kanskje hjemme i tråden for dumme spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega sendte meg sms i dag og lurte på om jeg er gravid. Fordi jeg har hatt omgangssyken siden tirsdag. Eller vent, det hører kanskje hjemme i tråden for dumme spørsmål.

Hvor har de dette fra egentlig? Kan man ikke få være dårlig selv om man er kvinne?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Hvor har de dette fra egentlig? Kan man ikke få være dårlig selv om man er kvinne?:p

Hadde jeg visst det, så hadde jeg korrigert det:cautious: Kollegaene mine tror at jeg skal bli gravid snart, ettersom jeg er i 30-årene og ikke har barn. At jeg bor alene har visst ingenting å si for dem. Idioter..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg "vant" i tafselotteriet i dag...igjen:dry:

Hva FAEN er oddsen for å bli trukket for "tilfeldig kontroll" i sikkerhetskontrollen på flyplassen TRE GANGER PÅ RAD?!:mad::wtf:

Jeg får sånn 80% av gangene jeg flyr. Spesielt i stavanger og bergen hehe

Hahahahahhaha, vi som jobber der hater det like mye som deg :p

Da har jeg nok mye mulig sett deg i bergen uten å vite det hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg visst det, så hadde jeg korrigert det:cautious: Kollegaene mine tror at jeg skal bli gravid snart, ettersom jeg er i 30-årene og ikke har barn. At jeg bor alene har visst ingenting å si for dem. Idioter..........

Haha, jeg sliter med akkurat det samme selv! Dessuten hadde vi en skikkelig babyboom her for omtrent to år siden da 4 damer av 8 mulige fikk unge samtidlig. Dvs si halvparten :) Av de andre 4 er det meg (som er under 30) og de andre 3 som er en god bit over 40...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...