Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du sjekket før/etter med målbånd?

Jepp.. Problemet er bare at jeg kan ikke se det har minka no på målebåndet.. Men nå husker jeg heller ikke hvor jeg målte sist (n):unsure: Men avslutta uka mi i går... Så tror den fucker med resultatet mitt :(

Du får ikke lov å klage, det er jo kjempebra!!!

Mja.. Kanskje.. Menne det var langt mindre enn hva jeg håpa siden atte... Vel jeg bare føler det skulle minska mer :p:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens negative er at jeg satt på flyet og var klar til å reise hjem, men neida, tekniske problemer. MINST 2 timer på den største flyplassen i verden, Torp :p (on the bright side: gratis pizza :D og mer tid til å se Game of Thrones :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens negative er at jeg satt på flyet og var klar til å reise hjem, men neida, tekniske problemer. MINST 2 timer på den største flyplassen i verden, Torp :p (on the bright side: gratis pizza :D og mer tid til å se Game of Thrones :lol:)

Hvis du liker sånne serier anbefaler jeg The tudors! DRIT bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker sånne serier anbefaler jeg The tudors! DRIT bra :D

Ah, skal sjekke det ut etter jeg er ferdig med GoT.. og første sesong av Suits..og siste episodene på Dexter..shit, jeg følger vist med på mye på en gang nå, bra jeg ikke har annet å gjøre da! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...