Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Dæsken :confused: Da er det ikke mange timene de gir ut plutselig :( Kjipe saker.. Og jeg som bare hadde kommet halvveis i lista til Bad Religion :lol:

49 kroner måneden så har du ubegrenset tid på pc'n ;) 99 så har du det tilgjengelig offline og på smarttelefon og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 kroner måneden så har du ubegrenset tid på pc'n ;) 99 så har du det tilgjengelig offline og på smarttelefon og ;)

Ja (n) Menne uten fast jobb så har jeg bare ikke ufornuften til å pådra meg andre utgifter uansett hvor små de enn er :p Det får holde at jeg i det hele tatt kommer meg ut av huset :roflmao: Ut av huset er mye bedre enn å være stuck inni det, selv med ubegrensa mengder musikk :lol::p

Men det blir bare jeg får meg fast jobb :D Har jo mobilen som skal takle det (i følge broren min) :X3::roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg brukte opp de på 2 dager jeg :(:roflmao::hilarious: Oh well.. Shit happens hihi..:p

Brukte de opp på 10 timer jeg:sneaky:

On topic:

Drittskriveren har klikket i vinkel! Først var den tom for svart farge. I fix. Så nektet den å skrive ut i svart/hvitt fordi det var nesten tomt for cyan. WTF?! I fix. Så fikk jeg tatt én kopi før skriverhodet ble fucka og ingenting virker lenger... Noen hater meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...