Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

På trening idag måtte jeg nok en gang bruke evighet på å plukke av vekter etter folk som absolutt ikke gidder å rydde opp etter seg selv. Sinnsykt irriterende å måtte bruke tid på dette før man får satt igang med sine egne sett. Og i tillegg putter man ikke stangen tilbake i knebøystativet, men slenger den på gulvet så man må plukke av vektene der før man kan løfte stangen opp å sette på sine " egne" vekter:mad: :mad:

Hater å trene styrke på ettermiddagen - takke meg til morgentrening når senteret er nettopp åpnet og alt er ryddig og fint(y)

Ble også svært frustrert over disse gjengene med fjortisgutter som står og okkuperer alle apparater. Kjører benkpress i stativ for knebøy - flytter alt av benker rundt omkring samt slenger vekter overalt og ikke rydder.:mad:

Annonse

Har endelig (etter 1,5 år med bare vannslange) klart å gå til innkjøp av et brannslukningsapparat, og så er det faen meg på grensa til overtrykk i det! What to do? Satse på at det funker SKIKKELIG bra eller bytte det før det eksploderer? Fuark!

På trening idag måtte jeg nok en gang bruke evighet på å plukke av vekter etter folk som absolutt ikke gidder å rydde opp etter seg selv. Sinnsykt irriterende å måtte bruke tid på dette før man får satt igang med sine egne sett. Og i tillegg putter man ikke stangen tilbake i knebøystativet, men slenger den på gulvet så man må plukke av vektene der før man kan løfte stangen opp å sette på sine " egne" vekter:mad: :mad:

Hater å trene styrke på ettermiddagen - takke meg til morgentrening når senteret er nettopp åpnet og alt er ryddig og fint(y)

Ble også svært frustrert over disse gjengene med fjortisgutter som står og okkuperer alle apparater. Kjører benkpress i stativ for knebøy - flytter alt av benker rundt omkring samt slenger vekter overalt og ikke rydder.:mad:

Haha, samme her! Bare at jeg kom på trening kl 07.00 på et SATS Aker Brygge som ikke hadde vært åpent siden fredag. Sykt annoying. Heldigvis er det omtrent ingen andre i styrkeavdelingen her nede så tidlig, så fikk ihvertfall stedet for meg selv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...