Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg kjøper berre biler for 10000 peng og kaster dei etter 1-2 år. Slipper verksted.

Kjøpte min "vakre" Citröen Berlingo for fire år siden til den nette sum av 28 000. Har blitt litt reparasjoner i løpet av disse årene, men nå er det over for min del. Blir dyrere å fikse enn det bilen er verdt. Kjøpte den for å ha den til den døde, og nå er det like før :dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det regner og regner og regner og regner og regner og regner og regner og regner :wtf::bigtears:

Copy that:sour:

Også hadde jeg gledet meg sånn til kyllingvinger i dag, men i det jeg skulle spise kom jeg på hvorfor det var så lenge siden sist jeg hadde det: Jeg får brekninger av alt skinnet. Så nå er jeg kvalm. Og har masse ekle kyllingvinger i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første fridagen på 8 dager, ligger og sover med kjæresten og så braker det løs klokken 8, snekkrene på utsiden av huset har tydligvis kommet til den delen av huset som ligger på hjørnet av soverommet mitt. Vi står opp ettersom det er umulig å sove og han ene snekkeren står og banker på døra og roper 'Hallo?' hvert 5 minutt, vil at jeg skal løpe ned å svare på spm jeg ikke aaner noenting om istedenfor å ringe pappa som faktisk betaler de for å gjøre det de skal. Jeg har FRI! Jeg gidder ikke bruke den dagen på å være håndtlanger til snekkere!

Dessuten. Jeg har vært streng med kosthold og trening denne uka for jeg trenger virkelig å gå ned litt nå for å få noe motivasjon. Hva skjer? Jeg legger på meg 0.6kg. Forbanna MØKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
9 dager på diett og i følge vekta bare 2,2 ned og jeg er ikke sikker på om det stemmer engang :cry: Kjipere enn kjipest (n)

Har du sjekket før/etter med målbånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...