Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått beskjed om å fjerne den når jeg var 12 elns, jeg nekta. Nå, i alder av 29, så er den høyre mandelen en del større enn den venstre, og den krangler en gang i blant, men den Corsodyl rutinen pleier å fikse den i gode par måneder om ikke lenger :)

Bare et tips i tilfelle det er krise en dag og det er kø hos legen.

Har selv en permanent hoven mandel (høyre) etter kyssesyka. Aldri vondt i den.. Men den venstre kan finne på å bli vond, selv om den ikke er hoven.. Ikke spor av tonsilitt..

Uansett, be om å få tatt prøver for kyssesyka om du skal inn igjen Dovendyret , om du ikke har hatt det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black dagger brotherhood :love: Var den jeg tenkte på. Vampyrer som er musklebunter, går kledd i svarte lærklær, masse tattiser og hører på hardcore rap som LUDACRIS OG 50 CENT!! Jeg ler så jeg griner :roflmao:

Har aldri lest den, men fikk den anbefalt en gang :p Verdt å få med seg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker du veldig grafiske og detaljerte sexscener så ja.. Ellers har historiene en viss sjarm over seg. Jeg vil si at det er verdt et forsøk.

Hmm, får se på det når jeg er ferdig med Jonathan strange og mr norrell, og når jeg har lest liveship traders trilogien ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til knebøy… Jeg er anatomisk ukorrekt tydeligvis (ble til og med fortalt det av en PT, og på trening av en random senest noen dager siden) :mad:

Dropper knebøyen med andre ord. Har nå mer enn nok andre øvelser jeg kan ta på bein. Dessuten er jeg god på markløft og Hip Thrust :)

(Dagens negative, og litt positive tydeligvis)

anatomisk ukorrekt? 0.o hva i alle dager betyr det? Mangler du knær? Slutter du å eksistere under midjen?

selvfølgelig, har man lårbein lange som et vondt år og null tøyelighet, så kan knebøy bli tricky. Men alle kan få det til ved å angripe problemet på riktig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått beskjed om å fjerne den når jeg var 12 elns, jeg nekta. Nå, i alder av 29, så er den høyre mandelen en del større enn den venstre, og den krangler en gang i blant, men den Corsodyl rutinen pleier å fikse den i gode par måneder om ikke lenger :)

Bare et tips i tilfelle det er krise en dag og det er kø hos legen.

åja okei.. kan jeg spørre, hvorfor nekta du? Har ikke noe imot å fjerne mandlene, men legen sa det strengt tatt ikke var nødvendig. Men får du ikke sinnsyke brekninger av den corsodyl rutinen din med q-tip? Alltid vært skeptisk til å stikke noe sånt inn i munnen :confused:

Har selv en permanent hoven mandel (høyre) etter kyssesyka. Aldri vondt i den.. Men den venstre kan finne på å bli vond, selv om den ikke er hoven.. Ikke spor av tonsilitt..

Uansett, be om å få tatt prøver for kyssesyka om du skal inn igjen Dovendyret , om du ikke har hatt det før.

I'll do! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt... burde gå å legge meg, men vil ikke, det betyr at lørdag er over og at det er søndag... søndag er nesten mandag og jeg hater mandag....:shifty:

Vil... ikke..

Mandag...:banghead::dead:

Gler meg til mandag, endelig ny trenings uke etter litt avslapning i helga:) Å 3 uker fri igjen av frituren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anatomisk ukorrekt? 0.o hva i alle dager betyr det? Mangler du knær? Slutter du å eksistere under midjen?

selvfølgelig, har man lårbein lange som et vondt år og null tøyelighet, så kan knebøy bli tricky. Men alle kan få det til ved å angripe problemet på riktig måte.

Det er umulig for meg å komme langt nok ned uten å sta på tå, nytter ikke med klosser under helene heller. Driver og jobber med det hver trening uten vekt, men ser litt mørkt ut gitt ettersom det ikke er muskler eller bevegelighet som er problemet. Og nei, mangler ikke knær eller bein. Er enkelt og greit feil byggd (uten at det ser rart ut eller noe) men som gjør det nesten umulig å få til knebøy uten å skade ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...