Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Får ikke til knebøy… Jeg er anatomisk ukorrekt tydeligvis (ble til og med fortalt det av en PT, og på trening av en random senest noen dager siden) :mad:

Dropper knebøyen med andre ord. Har nå mer enn nok andre øvelser jeg kan ta på bein. Dessuten er jeg god på markløft og Hip Thrust :)

(Dagens negative, og litt positive tydeligvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var så rotete på vektertorget i dag at jeg hadde lyst til å rive av meg håret…. Tok 5-10 min hver gang jeg byttet øvelse på å finne frem ting jeg trengte som andre hadde rotet vekk på steder de ikke skal være. Og hvem faen hang 25kg vektskiver der de lette men store skivene (2,5 og 5 kg teknikk) skal henge?! :mad:

Sånn. Vanligvis ikke sur, men trengte en utblåsning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke til knebøy… Jeg er anatomisk ukorrekt tydeligvis (ble til og med fortalt det av en PT, og på trening av en random senest noen dager siden) :mad:

Dropper knebøyen med andre ord. Har nå mer enn nok andre øvelser jeg kan ta på bein. Dessuten er jeg god på markløft og Hip Thrust :)

(Dagens negative, og litt positive tydeligvis)

Få fikset anatomien din, og begynn med knebøy!

http://www.bodybuilding.com/fun/squat-like-a-boss-how-to-fix-3-common-squat-mistakes.html (kan være dette)

Hvis det ikke er det burde du finne ut hva det er som er problemet ditt, og fikse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoven mandel på høyreside.. Gjør vondt å svelge, spise, drikke og puste.. Heldigvis lindrer grønn te litt :love:

1) Step 1: sjekk for mandelstein.

2) Er du modig, dypper du Q-tipen i Corsodyl og pensler den mandelen. Ser du en stein, prøv å presse litt rundt for å få den ut.

3) Skyll munn og hals med Corsodyl, så skyll med vann.

Ellers er lege en safe bet som alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Step 1: sjekk for mandelstein.

2) Er du modig, dypper du Q-tipen i Corsodyl og pensler den mandelen. Ser du en stein, prøv å presse litt rundt for å få den ut.

3) Skyll munn og hals med Corsodyl, så skyll med vann.

Ellers er lege en safe bet som alltid.

takk takk.. Vært hos legen i går faktisk og fikk sjekka.. Han sa jeg skulle ta ibux om det gjorde for vondt og hadde det ikke blitt bedre innen 3-4 dager skulle jeg komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk.. Vært hos legen i går faktisk og fikk sjekka.. Han sa jeg skulle ta ibux om det gjorde for vondt og hadde det ikke blitt bedre innen 3-4 dager skulle jeg komme tilbake.

Jeg har fått beskjed om å fjerne den når jeg var 12 elns, jeg nekta. Nå, i alder av 29, så er den høyre mandelen en del større enn den venstre, og den krangler en gang i blant, men den Corsodyl rutinen pleier å fikse den i gode par måneder om ikke lenger :)

Bare et tips i tilfelle det er krise en dag og det er kø hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...