Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

morgencardio <3 --> 2 Ripped Hardcore, som vanlig på tom mage...svimmel som faen, og magen vrenger seg </3 :sour:

Ouch, du ber om magasår med Ripped Hardcore på tom mage. I feel ya. AU.

Mennehassa. Hvorfor? Har du fått noen effekt? Har 1,5 boks igjen, men gidder ikke ha så mye med dem å gjøre. Such pain, so little effect.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morgencardio <3 --> 2 Ripped Hardcore, som vanlig på tom mage...svimmel som faen, og magen vrenger seg </3 :sour:

Ouch, du ber om magasår med Ripped Hardcore på tom mage. I feel ya. AU.

Mennehassa. Hvorfor? Har du fått noen effekt? Har 1,5 boks igjen, men gidder ikke ha så mye med dem å gjøre. Such pain, so little effect.

Jeg bruker Ripped Hardcore på tom mage. Funker dritbra for meg, får supermasse energi :D Får magevondt/blir kvalm/svimmel om jeg ikke drikker nok vann til, men da er det bare å helle i seg væske, så forsvinner ubehaget i løpet av ti-tjue sekunder (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch, du ber om magasår med Ripped Hardcore på tom mage. I feel ya. AU.

Mennehassa. Hvorfor? Har du fått noen effekt? Har 1,5 boks igjen, men gidder ikke ha så mye med dem å gjøre. Such pain, so little effect.

Haha, jaaa, regner med at magen min ikke er så veldig glad i meg. men det gir meg den ekstra lille piffen til å prestere :) er snart gjennom min 4 boks totalt. men bruker det kun som PWO.

Jeg bruker Ripped Hardcore på tom mage. Funker dritbra for meg, får supermasse energi :D Får magevondt/blir kvalm/svimmel om jeg ikke drikker nok vann til, men da er det bare å helle i seg væske, så forsvinner ubehaget i løpet av ti-tjue sekunder (y)

Jeg heller som regel 5-7 dl vann i meg sammen med dem, still pain. Kan liksom ikke drikke mer, blæra klarer ikke holde på så mye gjennom 11km med løping :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig glad i kleppsuppe fra jeg var liten av. Kom hjem fra jobb, bestemte meg for at idag vil jeg ha kleppsuppe.

meeen, prøver å lage en proteinvariant. Feiler grovt. urk! og nå sitter jeg her med frysninger og klarer ikke å få i meg resten:depressed:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nett-tv som er kranglete og som konsekvent koblar inn på "østlandssendingen" når eg vil sjå på lokalnyheiter. Jammensåinnisvartehelvettesatandå! Ka pokker skal eg med "østlandssendingen"???? Kan dei ikkje stille seg inn etter kvar eg er pålogga netter i frå i det minste, eller la vere å skifte tilbake når eg først har valt ei innstilling. *blææææh!* :yuck:

Sånn, då var den frustrasjonen ute. Får sjå nyheitene om ein time, når dei faktisk er tilgjengelege. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...