Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

startet dagen med å begynne å blø neseblod i dusjen.

prøver å komme meg ut uten å være dekket i blod, klarer det sånn halvveis. får stappet nesen med dopapir og tørket meg. deretter på en imponerende måte klarer jeg å sprute body lotion i BEGGE øynene. så der står jeg naken, blind, nesa full av blod-gjennomtrukket papir, hendene full av krem.

"Dette er dagen. Dette er dagen karma har tenkt å hevne seg" er tanken i mitt hodet. Og rett var det.

Dere skal få slippe en stil og denne dagen sendt fra nedenunder (ikke Australia), men det innebar blant annet vektskive på tåa, snøstorm fra intet (jeg gikk i converse og bare ankler), glemt matpakke og mugne jordbær.

nå karma, ligger vi likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fikk hjelpemidlene i går, det var gøy, men batteriene må utlades(??) før de kan lades opp og tar i bruk, så tærne mine må klare seg uten varmesåler i tøflene i natt:(

Nå må jeg legge meg med tannpine og SUNCT-anfall i tillegg..yay...

Jeg bare....uuuuhhh..... I'll show myself out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...