Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I et tappert forsøk på å snu døgnet tilbake sov jeg for lite i går natt, slik at jeg skulle sovne tidlig i kveld. Og det fungerte sånn noenlunde. La meg før midnatt, sovna rundt halv to. Oooog... Nå er jeg våken. Og lurer på om jeg skal stå opp slik at jeg er stuptrøtt i kveld og sovner med en gang, eller om jeg skal bli liggende i tilfelle jeg klarer å sovne om et par timer...men da sove for lenge utover formiddagen. Hadde klokka vært 6 og ikke 5 hadde det vært litt lettere å stå opp. Man står ikke opp når kl viser 04.54, ikke i min verden iallfall.

Jeg føler med de som har hatt søvnproblemer over lengre tid... Jeg sovner egentlig med en gang hodet treffer puta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et tappert forsøk på å snu døgnet tilbake sov jeg for lite i går natt, slik at jeg skulle sovne tidlig i kveld. Og det fungerte sånn noenlunde. La meg før midnatt, sovna rundt halv to. Oooog... Nå er jeg våken. Og lurer på om jeg skal stå opp slik at jeg er stuptrøtt i kveld og sovner med en gang, eller om jeg skal bli liggende i tilfelle jeg klarer å sovne om et par timer...men da sove for lenge utover formiddagen. Hadde klokka vært 6 og ikke 5 hadde det vært litt lettere å stå opp. Man står ikke opp når kl viser 04.54, ikke i min verden iallfall.

Jeg føler med de som har hatt søvnproblemer over lengre tid... Jeg sovner egentlig med en gang hodet treffer puta.

Jeg har vært oppe siden 16.30 i går, og satser heller på en tidlig fredagskveld. 3 dager med minimalt med søvn på grunn av sykdom gjorde at jeg sov 10 timer i strekk da jeg endelig sovnet klokken 06.30 i går. Blir en herlig dag i dag for å (forhåpentligvis) snu døgnet tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært oppe siden 16.30 i går, og satser heller på en tidlig fredagskveld. 3 dager med minimalt med søvn på grunn av sykdom gjorde at jeg sov 10 timer i strekk da jeg endelig sovnet klokken 06.30 i går. Blir en herlig dag i dag for å (forhåpentligvis) snu døgnet tilbake.

Krysser fingrene for at du ikke faller for fristelsen til å ta deg en lur i løpet av dagen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To innleveringer til imorgen, såvidt begynt på den første.

+ har ikke forberedt meg til fremføringen eller prøva vi har imorgen.

tired.gif

Stjeler gif'en din.

Long story short, spilte Battlefield 4 til halv ett inatt. Sovna ikke før ett. Stod opp halv syv idag. Instant regret. Drukner i kaffe på jobb nå.

MRW:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått gjennom hele klesskapet i et forsøk på å pakke kofferten til neste ukes ferie. Resultat:1 skjørt og en løstsittende bukse. Alt annet for stort etter 17 kg vektnedgang. Jeg må shoppe. Og minimalt med sommertøy i butikkene nå. Sukk.

(positivt med vektnedgang, negativt med tanke på koffertpakking!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig ut og handle, finne forsknings artikler og rydde/vaske leilighet. Så langt har jeg sulla rundt på fitnessbloggen, spilt tullespill og drukket for mye kaffe. Har fått stipend i dag så fangirlen i meg har lyst til å kjøpe:

image.american-apparel-unisex-fitted-tee.slate.w760h760z1p1.jpg

Bra jeg ikke har mer enn dette å bekymre meg for for så vidt.

Edit: Ikke kan jeg norsk særskriving eller grammatikk ser jeg. Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet for lite, tung i hodet, gikk sånn halveis på trening, men jukset og skippa både hip-thrust og burgarsk utfall... greit der og da, sitter med en bad feeling nå:-/

kom hjem og skull lage meg mat, viste seg at pakken med Liba-brød hadde muglet.... :shifty:

Valentinsdag, hjerter og kliss overalt... og kjæresten min befinner seg i en annen del av landet...:(

Edit: Ferdig med å være negativ, fikk nettopp levert en nydelig blomsterbukett på døra! :-D

(løper over til dagens glade for å poste bilde) Weee!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet for lite, tung i hodet, gikk sånn halveis på trening, men jukset og skippa både hip-thrust og burgarsk utfall... greit der og da, sitter med en bad feeling nå:-/

kom hjem og skull lage meg mat, viste seg at pakken med Liba-brød hadde muglet.... :shifty:

Valentinsdag, hjerter og kliss overalt... og kjæresten min befinner seg i en annen del av landet...:(

shhhhh du har i det minste en kjæreste.

#firstworldproblems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens negative,nettaviser som ikke klarer å formulere ting riktig.. " om spillingen kommer før problemene, eller om det er spillingen som forårsaker slike problemer."

Såå begynte du å spille før du fikk problemer, eller fikk du problemer da du begynte å spille? XD schtoopid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...