Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Har så forpult faens vondt i arma!!!!!!!!

Heiv i meg paracet før kjøretime og dro nedover med godt mot. Endte med at kjørelæreren måtte kjøre meg hjem med tårer i øynene.........

Tror jeg må til legen i morra, nå har det faenmeg holdt på siden fredag, og bare blitt værre.. Ser mørkt ut for treninga :( Har pleid å funke med painkillz, men ikke i dag tydligvis...

feels-.gifAmypoehler.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har så forpult faens vondt i arma!!!!!!!!

Heiv i meg paracet før kjøretime og dro nedover med godt mot. Endte med at kjørelæreren måtte kjøre meg hjem med tårer i øynene.........

Tror jeg må til legen i morra, nå har det faenmeg holdt på siden fredag, og bare blitt værre.. Ser mørkt ut for treninga :( Har pleid å funke med painkillz, men ikke i dag tydligvis...

Prøvd betendelsesdempende og..?(som voltaren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt 12,5mg ihvertfall, kanskje 25mg også, og gele! Trenger du sterke saker etterhvert, så har jeg 50 og 100mg:cool::lurking:

Drugdealing on the internet! Like a baws :cool:

Men om det er betennelse så burde vel arma/senene være ømme osv? Fysio trakk og klemte og lirket i går, men var hverken vondt eller ubehagelig.. Fatter ikke HVA det kan være.. Gjør bare fettvondt... Årrrrrrrrrrh.

Funker Voltaren som smertestillende? :) Isåfall blir jeg happy, for paracet funker ikke mer... Kan godt prøve det før jeg går til lege evt. Så lenge det ikke er vondt så er det ikke så farlig HVA som er galt.... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drugdealing on the internet! Like a baws :cool:

Men om det er betennelse så burde vel arma/senene være ømme osv? Fysio trakk og klemte og lirket i går, men var hverken vondt eller ubehagelig.. Fatter ikke HVA det kan være.. Gjør bare fettvondt... Årrrrrrrrrrh.

Funker Voltaren som smertestillende? :) Isåfall blir jeg happy, for paracet funker ikke mer... Kan godt prøve det før jeg går til lege evt. Så lenge det ikke er vondt så er det ikke så farlig HVA som er galt.... :p

Jeg her hatt sure betendelser som ikke alltid gjør området ømt, ihvertfall i bløtvev/større muskler.:)

Voltaren er smertestillende og betendelsesdempende:) Jeg har de høye dosene fordi jeg bruker det mot de verste migrene anfallene, når vanlig anfallsmedisin ikke virker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg her hatt sure betendelser som ikke alltid gjør området ømt, ihvertfall i bløtvev/større muskler.:)

Voltaren er smertestillende og betendelsesdempende:) Jeg har de høye dosene fordi jeg bruker det mot de verste migrene anfallene, når vanlig anfallsmedisin ikke virker!

Okei, skal be samboeren kjøpe med det, så får vi se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må skaffe meg legetime...og fastlegen min heiter "vaktliste" i følge brevet eg fikk over nyttår. Eg likar ikkje å reise til legen, i allefall når eg ikkje veit kven eller kva eg må forhalde meg til.:grumpy:

..muleg eg blir sendt til min barndoms store skrekk, nok ein gong. Håpar eg slipp akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fortuity.

De var tomme for økologisk brokkoli på butikken, så jeg krøp til korset - og kjøpte vanlig. Det i seg selv er kjipt, men jeg hadde virkelig glemt hvor stor smaksforskjell det er. Spesielt når den 'nytes' rå.

post-30998-14440970546865_thumb.gif

Neida, såå.. Litt smått skuffet over kveldssnacksen, da. #Firstworldproblems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat "snap", men minisnap/impingement i min syke skulder idag. Kjørte over et eller annet med et eller annet der inne og det var litt som om noen kutta hydraulikkrøret. Jeg føkkings hater mine skuldre. Jeg har virkelig ikke ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just went a new kind of crazy!

Satt og så på en film av sønnen min på mobilen, skulle legge ut på insta. Også sier sønnen min på filmen "mamma?".. Og der sitter jeg, og sier automatisk "ja?". Til telefonen.

Kjæresten min visste ikke om han skulle le eller gråte. Mini la seg for 3 timer siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just went a new kind of crazy!

Satt og så på en film av sønnen min på mobilen, skulle legge ut på insta. Også sier sønnen min på filmen "mamma?".. Og der sitter jeg, og sier automatisk "ja?". Til telefonen.

Kjæresten min visste ikke om han skulle le eller gråte. Mini la seg for 3 timer siden.

hahahahhahaa. Søtt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just went a new kind of crazy!

Satt og så på en film av sønnen min på mobilen, skulle legge ut på insta. Også sier sønnen min på filmen "mamma?".. Og der sitter jeg, og sier automatisk "ja?". Til telefonen.

Kjæresten min visste ikke om han skulle le eller gråte. Mini la seg for 3 timer siden.

Er Addict a special kind of different, eller a different kind of special?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...