Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hahaha, trudde du mente den andre hjemmelagde pakka. hehehe.

Hehehe. Skjønte det :) Men må si jeg begynner å gå å lei av å kjenne på alt som skjer i kroppen og analysere og vente og sånt. Kan jo bli heeelt sprø. Hvor gammel er din lille nå? :)

Satt på bussen i dag, og hadde to jenter jeg kjenner fra barneskolen min mor jobber på ved siden av meg. De er 11 år gamle, og snakket om at de ikke spiste noenting. Hun ene var fortvilet fordi moren nektet henne å dra på trening hvis hun ikke spiste middag. Jeg fikk helt sjokk, og dette ødela virkelig humøret mitt. Er det seriøst dette samfunnet vi lever i?

ugh.....

-sitter på jobb

-titter ut av vinduet

-ser 2stk svarte retrievere

-instant flashback til eksens hund (chesapeake bay retriever)

-Uventet følelse av ensomhet og tristhet.

-MFW

tumblr_m7onf9WHrb1rpu29m.gif

[ATTACH]128913[/ATTACH]

Bilde av min bro :(

post-16867-14440966522509_thumb.jpg

post-16867-14440966523458_thumb.jpg

#instantdepression

Vurderer å droppe "chestday" og finne frem singlemalten

post-16867-14440966518827_thumb.png

post-16867-14440966519308_thumb.jpg

post-16867-14440966522944_thumb.jpg

Annonse

Gjennomsnittlig søvn siste nettene er rundt tre timer. Latterlig sliten, så sliten og trøtt at jeg tar meg selv i å ville grine av utmattelse - og søvnen er langt unna. Når du er for trøtt og sliten til å klare å sove - ja da er du trøtt :p

ugh.....

-sitter på jobb

-titter ut av vinduet

-ser 2stk svarte retrievere

-instant flashback til eksens hund (chesapeake bay retriever)

-Uventet følelse av ensomhet og tristhet.

-MFW

tumblr_m7onf9WHrb1rpu29m.gif

[ATTACH]128913[/ATTACH]

Bilde av min bro :(

[ATTACH]128914[/ATTACH] [ATTACH]128915[/ATTACH]

[ATTACH]128916[/ATTACH] [ATTACH]128917[/ATTACH]

#instantdepression

Vurderer å droppe "chestday" og finne frem singlemalten

Aaawww.... *trøstepå*

Aaawww.... *trøstepå*

Takk. Takk.

Jeg var totalt uforberedt på "feels" idag, så det traff meg som et godstog. Jeg elsker den hunden så jævlig mye :(

Nå er det ikke meningen å dra så nærme paralleller, men jeg skjønner ikke hvordan foreldre kan "dele på" barn. Altså annenhver uke opplegg. Greit nok hunden er en hund, og ikke et menneske, men likevel så var jeg med fra han var valp, tissa og bæsja rundt, jeg hjalp til å tørke, gått turer med han, lekt med han, trøsta han osv. I watched him grow and become a DAWG. Nå er han ikke her, men "der" og jeg ser han så å si aldri. Verste følelse ever.

Derfor skjønner jeg ikke hvordan man takler det å separere seg og være med sine barn annenhver uke. Det må jo være et emosjonelt mareritt fra en annen verden.

Takk. Takk.

Jeg var totalt uforberedt på "feels" idag, så det traff meg som et godstog. Jeg elsker den hunden så jævlig mye :(

Nå er det ikke meningen å dra så nærme paralleller, men jeg skjønner ikke hvordan foreldre kan "dele på" barn. Altså annenhver uke opplegg. Greit nok hunden er en hund, og ikke et menneske, men likevel så var jeg med fra han var valp, tissa og bæsja rundt, jeg hjalp til å tørke, gått turer med han, lekt med han, trøsta han osv. I watched him grow and become a DAWG. Nå er han ikke her, men "der" og jeg ser han så å si aldri. Verste følelse ever.

Derfor skjønner jeg ikke hvordan man takler det å separere seg og være med sine barn annenhver uke. Det må jo være et emosjonelt mareritt fra en annen verden.

Jeg har både hund og barn, og forstår deg godt.. Vofsen er ungen min, han også <3

Annonse

Var farlig nær å kjøre på ei dame som sto å venta på bussen i dag, istedet for å stå i busslomma ved krysset hadde hun stilt seg midt i kjørebanen for oss som skal svinge ut på denne veien. Mørkkledd fra topp til tå, uten refleks i et dårlig opplyst kryss, kjørte heldigvis rolig nok til at jeg klarte å stoppe, såvidt. Kunne fort ha gått galt dette:-/

I tillegg forsov jeg meg til trening i morrest, ble en heller dårlig start på dagen i dag:sour:

Hehehe. Skjønte det :) Men må si jeg begynner å gå å lei av å kjenne på alt som skjer i kroppen og analysere og vente og sånt. Kan jo bli heeelt sprø. Hvor gammel er din lille nå? :)

He he.

Hun har bikka 4, 5 mnd nå. Vokser som ugress.

- Varmtvannet forsvant mens jeg sto i dusjen - rakk heldigvis å påføre shampoo først, bare ikke fjerne den

- Ingenting kan gjøre meg varm igjen nå

- Samboeren har ikke satt på oppvaskmaskinen, ingen rene tallerkener

- Jeg skal gå til jobb i "finværet"

:cry:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...