Ole Andreas Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Ingen leilighet denne gangen heller, 54 budgivere på 9 leiligheter. Slitsomme greier FatUnicorn 1 Siter
02-snapper Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Øyekatarr sannsynligvis Erfaringsmessig så kjennes det ut som det er rusk, en blir lyssky og det gjør vondt dagen før det blir skikkelig ille. Stor klem, og kom deg til legevakt/lege om det blir verre Det trudde jeg også. Har slitt med det en del før. Meeen - det ble bedre i dag. Gått med briller i stedetfor linser og kjenner nesten ingenting nå. Heldigivs!! Siter
FatUnicorn Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 [ATTACH]161444[/ATTACH] [ATTACH]161449[/ATTACH] Phew. Slipper å finne fram bøtta. Siter
Gjest Lovisa Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Brannsår… På begge sider av halebeinet… Frå sit-ups. Fy søren som det svei i dusjen! Siter
Sephania Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Bachelor... Er som å ha eksamen i to måneder, ren tortur over lengre tid... Siter
Prinsesse Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Det trudde jeg også. Har slitt med det en del før. Meeen - det ble bedre i dag. Gått med briller i stedetfor linser og kjenner nesten ingenting nå. Heldigivs!! Åh, så bra!!! Øyekatarr er helt grusomt. Sist jeg hadde det så hadde jeg ikke briller i riktig styrke, og i tillegg var jeg lyssky, så jeg gikk rett i en hylle på apoteket når jeg skulle hente resept fordi jeg ikke klarte å se noe som helst Note to self: skaffe meg briller, for det har jeg fremdeles ikke gjort Linser all the way her... 02-snapper 1 Siter
TorSer Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Bachelor... Er som å ha eksamen i to måneder, ren tortur over lengre tid... Kjenner til det.... Sitter med min sjølv... Aurelius 1 Siter
Gjest Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 bein i kyllingen. overgår LETT bachelor, øyekatarr og brannsår. Fysj. Siter
02-snapper Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Åh, så bra!!! Øyekatarr er helt grusomt. Sist jeg hadde det så hadde jeg ikke briller i riktig styrke, og i tillegg var jeg lyssky, så jeg gikk rett i en hylle på apoteket når jeg skulle hente resept fordi jeg ikke klarte å se noe som helst Note to self: skaffe meg briller, for det har jeg fremdeles ikke gjort Linser all the way her... det var faktisk øyekatarr som fikk meg til å skaffe meg briller også ... få ting er kjipere enn ikke å kunne se! Prinsesse 1 Siter
Kiira Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Sykla til skolen i dag (noe som egentlig var glad-tråd-materiale) - men nå snør det ! TEIT Siter
TorSer Skrevet 15. april 2015 Skrevet 15. april 2015 2 stykker melder avbud på siste dag til bachelor oppgåva. Dei har alle hatt ein testdag før, så da er i prinsippet deira data ubrukelig. FML Aurelius 1 Siter
Raptorial Skrevet 15. april 2015 Skrevet 15. april 2015 Jeg blir superentusiastisk av et evolusjonsprogram på nrk2. Sukkermammaen skrur demonstrativt av kopekassa bare fordi det er "ekkelt" å se folk kutte i døde mennesker. >_> SlayerDad og Aurelius 2 Siter
miaheart Skrevet 16. april 2015 Skrevet 16. april 2015 Neglen på fingeren er blå etter et uhell da jeg ryddet opp etter andre på senteret:inpain: Nå er fingeren ubrukelig, jeg har drit vondt og synes veldig veldig veldig synd på meg selv! Siter
Olaf G. Skrevet 16. april 2015 Skrevet 16. april 2015 Veit ikke hva det der er, men det så noget creepy ut. Ojive 1 Siter
Øivind76 Skrevet 16. april 2015 Skrevet 16. april 2015 Lyden av en utholdenhetsutøver(i selvlysende sykkelutstyr) som løfter vekter : SlayerDad og ENikolai 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.