Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Høres kjent ut... tror savnet er ensidig da gitt...

Mulig hun er deprimert og stengt seg inne. Det trenger ikke være noe personlig bak at hun ikke svarer.

Vet hva som ligger bak, og det er nettopp det som er så frustrerende. Hun er sur pga. noe jeg har gjort som hun gjentatte ganger i løpet av det siste året har sagt at er greit om jeg gjør. Forstår meg ikke på det. Men det er veldig leit og vondt ettersom vi har vært skikkelig close i 6 år og snakket så godt som hver dag, og nå har det vært helt stille i en mnd selv om jeg har prøvd å ta kontakt gjentatte ganger :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Tok en pille for å sove, men våknet allikevel med de sykeste magesmertene jeg noen sinne har opplevd. Nå ligger jeg i sengen og prøver å finne en ok stilling å ligge i, men alt gir meg lyst til å grine.. Au.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en pille for å sove, men våknet allikevel med de sykeste magesmertene jeg noen sinne har opplevd. Nå ligger jeg i sengen og prøver å finne en ok stilling å ligge i, men alt gir meg lyst til å grine.. Au.

what?! krysser fingrene for at det ikke er blindtarmen eller slikt noe kjipt!!! (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
what?! krysser fingrene for at det ikke er blindtarmen eller slikt noe kjipt!!! (n)

Fikk tatt en smertestillende og sovnet til slutt. Har vært litt vondt i hele dag, men er hvertfall bedre! Takk :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jæææævlig vondt i øyet! Kjennes ut somrusk, men det er ikke noe. Det renner og renner og svir. :-( Klarer ikke se film, for lys gjør også vondt. Faen ..

Øyekatarr sannsynligvis :unsure: Erfaringsmessig så kjennes det ut som det er rusk, en blir lyssky og det gjør vondt dagen før det blir skikkelig ille. Stor klem, og kom deg til legevakt/lege om det blir verre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...