Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Øret mitt er hovent typ på innsiden, noe som er sinnsykt ubehagelig, fordi det var det første som skjedde sist jeg fikk allergisjokk og havna på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg kommer til å være sykt støl i rumpa i morgen etter å ha løpt bakkeintervaller. Så er kondisen ganske rævva siden jeg ikke har løpt på lenge.

Men egentlig er det bare digg å være litt støl igjen, og å kunne løpe litt igjen. Men posta nettopp i dagens glade, så da skrev jeg det her, selvom jeg vanligvis unngår denne tråden siden det er litt mye latterlig klaging her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer det at man har lyst på det som er i blodet? Altså hvis man spiser mye salt ønsker man å spise mer av det?

Deeet kan vel hende. Kan ikke garantere at blodet er fritt fra godteriet som ble inntatt senest på søndag, men det gikk heldigvis over før jeg overga meg til sjokoladen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tannverk, og har time til tannlegen i morgen for en vanlig kort undersøkelse (fordi jeg turte ikke fortelle tannlegen min at jeg har tannverk i frykt for at de vil borre) :banghead: Herregud så teit jeg er, dager før jeg drar utenlands også!

Ikke teit i det hele tatt! Though, har du vondt, kan det lønne seg med borring, i verste fall ber du bare om en haug bedøvelse, ta det fra en med stor tannlegeskrekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke teit i det hele tatt! Though, har du vondt, kan det lønne seg med borring, i verste fall ber du bare om en haug bedøvelse, ta det fra en med stor tannlegeskrekk!

Her var det flere hull enn antatt under gamle fyllinger, så jeg bruken mine oppsparte studentpenger på en narkose for full fiks :D (er jeg heldig hjelper Helfo meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planen var å sove fra 01-0830 og så dra på skolen, men isteden ble det legge deg klokka ett, ligge våken til ~halv tre, våkne klokka ti på fire, fem,og nå senest klokka seks med hjertet i halsen. Hodet er lyst våkent mens kroppen er no så jævlig trøtt :$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt på meg ansvaret for å stå for varmmat til alle som jobber på Nasjonalt Utstyrsfritt, som blir rundt... 250 personer i worst case scenario,uten helt å tenke over hvor mye jobb det egentlig blir.

Samtidig skal jeg selv løfte en av dagene. Kommer til å bli... travelt.

LFG epic raid - potetskrellers needed.

170kg østlending, spot open?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det flere hull enn antatt under gamle fyllinger, så jeg bruken mine oppsparte studentpenger på en narkose for full fiks :D (er jeg heldig hjelper Helfo meg)

For en festlig overraskelse...! Sist jeg stakk innom tannlegen pga litt smerter så håpte jeg det bare var et hull de måtte fikse. Men neida, det var en betennelse i en rotfylling som krever rotfyllamputasjon, heldige meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...