Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Har gått en uke med hoste, feber, sår hals, tette bihuler, hodepine... og nå munn(forkjølelses-)sår :(. Vekta har samtidig droppa 1,5 kg pga nedsatt appetitt, men jeg er like feit rundt magen, så da har jeg vel mista 1,5 kg ren muskelmasse regner jeg med. Ser heller ikke ut til at jeg blir så veldig mye bedre før påskeferie, så da blir det vel totalt 3 uker uten trening.. gains lost :cry:.

Samtidig blir jeg litt flau over å klage over noe så naturlig som forkjølelse/influensa, når det er så mange som sliter med så mye verre ting til daglig.

Hadde et håp om å komme i gang med treninga i dag etter 3 1/2 ukes opphold, men jeg er fortsatt forkjøla :(. Samtidig er jeg fortsatt ikke helt god i ryggen etter at jeg pådro meg en kink i helgen.. Er vel også litt skada i hodet fordi jeg tenker at det var praktisk med ryggkink og påskeferie samtidig med langvarig forkjølelse, så jeg ikke går glipp av mer trening enn nødvendig :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde et håp om å komme i gang med treninga i dag etter 3 1/2 ukes opphold, men jeg er fortsatt forkjøla :(. Samtidig er jeg fortsatt ikke helt god i ryggen etter at jeg pådro meg en kink i helgen.. Er vel også litt skada i hodet fordi jeg tenker at det var praktisk med ryggkink og påskeferie samtidig med langvarig forkjølelse, så jeg ikke går glipp av mer trening enn nødvendig :rolleyes:

Shit happens. Jeg har ikke trent skikkelig på 5 uker pga. kjeveoperasjon med påfølgende infeksjon. Det er fullstendig urealistisk å aldri skulle bli syk eller få seg noen smeller, så det er bare å jobbe seg opp igjen. Jeg liker det ikke, men hva skal man gjøre annet enn å deale med det. #dealwithit

Framgangen med lineær progresjon skal helst se ut som en rett oppadgående strek, men for min del ligner den mer og mer på en sinuskurve :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit happens. Jeg har ikke trent skikkelig på 5 uker pga. kjeveoperasjon med påfølgende infeksjon. Det er fullstendig urealistisk å aldri skulle bli syk eller få seg noen smeller, så det er bare å jobbe seg opp igjen. Jeg liker det ikke, men hva skal man gjøre annet enn å deale med det. #dealwithit

Framgangen med lineær progresjon skal helst se ut som en rett oppadgående strek, men for min del ligner den mer og mer på en sinuskurve :whistle:

LOL. Klarer fint å deale med det, men forbeholder meg retten til å syte litt i denne tråden allikevel :D

Kjipt å høre du er satt ut i 5 uker. Du har sikkert større grunn til å klage enn meg :whistle:. Det som er fint med sykdom, skader, smeller etc, er hvor digg det er å bli helt normal igjen etterpå :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL. Klarer fint å deale med det, men forbeholder meg retten til å syte litt i denne tråden allikevel :D

Kjipt å høre du er satt ut i 5 uker. Du har sikkert større grunn til å klage enn meg :whistle:. Det som er fint med sykdom, skader, smeller etc, er hvor digg det er å bli helt normal igjen etterpå :).

Yeah, det er sant. I dag skal jeg løfte igjen. Det blir digg (y) Og selv om det er #firstworldproblems vi har så er det helt straight å klage litt. Det er ikke kult å være syk, selv noe så enkelt som forkjølelse/influensa. Det er først når folk velter seg i sine egne problemer og horer etter sympati at det får motsatt effekt på meg ;)

Denne artikkelen av Mike Tuscherer er relevant med tanke på sykdom og fravær fra trening: Strength doesn't care.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, det er sant. I dag skal jeg løfte igjen. Det blir digg (y) Og selv om det er #firstworldproblems vi har så er det helt straight å klage litt. Det er ikke kult å være syk, selv noe så enkelt som forkjølelse/influensa. Det er først når folk velter seg i sine egne problemer og horer etter sympati at det får motsatt effekt på meg ;)

Denne artikkelen av Mike Tuscherer er relevant med tanke på sykdom og fravær fra trening: Strength doesn't care.

Meget interessant artikkel. Ikke særlig pakka inn, men ærlig. Veldig interessant for en som har et lite barn i heimen og som selv sliter med en helsikkes forkjølelse. (HA! fikk jeg klagd litt også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, det er sant. I dag skal jeg løfte igjen. Det blir digg (y) Og selv om det er #firstworldproblems vi har så er det helt straight å klage litt. Det er ikke kult å være syk, selv noe så enkelt som forkjølelse/influensa. Det er først når folk velter seg i sine egne problemer og horer etter sympati at det får motsatt effekt på meg ;)

Denne artikkelen av Mike Tuscherer er relevant med tanke på sykdom og fravær fra trening: Strength doesn't care.

Enig i dette. Jeg pleier som regel å la vær å skrive i denne tråden (kan vel telle mine innlegg på en hånd), men jeg følger jo med her (av en eller annen grunn), og registrerer at det er noen gjengangere :troll:.

Ellers tenker jeg at klaging blir morsommere om en har en grad av galgenhumor og selvironi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestillte meg treningstights fra Kari Traa, og den kom i dag. Kjempefint design og farge, men for det første er den så gjennomsiktig at det er bare å glemme å bruke den ettersom en ser undertøy, tatoveringer, og generellt ALT igjennom. Dessuten hadde den verdens verste passform og bare sklei nedover.

Den blir sendt i retur for å si det sånn! :sour:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte meg treningstights fra Kari Traa, og den kom i dag. Kjempefint design og farge, men for det første er den så gjennomsiktig at det er bare å glemme å bruke den ettersom en ser undertøy, tatoveringer, og generellt ALT igjennom. Dessuten hadde den verdens verste passform og bare sklei nedover.

Den blir sendt i retur for å si det sånn! :sour:

ser ikke helt problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufrivillig treningsfri dag.... var på en styrketime for et par dager siden som nå to dager etterpå har resultert i triceps som ikke kan strekkes så langt, så å bøye hånda for å drikke kaffe er umulig.:mad: Smerte ved muskelfestet!!! Går med armene hengende rett ned:X3: Lår-->same shit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nye gymmet mitt har problemer med innmeldings-greia si, så selv om jeg meldte meg inn på lørdag har jeg enda ikke fått medlemskort, og får ikke trene før det er på plass. (De har samme opplegg som iTrain med døgnåpent ubetjent senter) :unsure: Hadde håpt på å få trent på senter denne uka, men det blir tydeligvis ikke før i neste uke :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...