BadWolf Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Slanket meg, fant ut jeg var spinkel = panikk Siter
Tuba Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Skrevet 5. juli 2012 "BadWolf skrev: Slanket meg, fant ut jeg var spinkel = panikk Harde bud, eg har aldri slitt med det. BadWolf 1 Siter
Kalii Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Fordi jeg trengte å slanke meg (veide noe sånt som 115kg), og fant ut at om jeg trente, kunne jeg spise mer. Jeg var redd for å være sulten Siter
McBain Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Da jeg var 6 år gammel så jeg Hulken på TV som knuste betong og stål med nevene og gikk rett igjennom vegger. Jeg fant det rett og rimelig at jeg også skulle erverve disse egenskapene. Trente man fikk man muskler. Så jeg ønsket meg hantler til bursdagen og fikk 2x2 kg. Mormor har de enda Skjedde ikke så mye før jeg var tidlig i tenårene, bortsett fra at jeg benket 25 kg som 7-åring. Det var omtrent kroppsvekten min forøvrig. OleSyverud, lillefrøken, ziggy og 2 andre 5 Siter
Tuba Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Skrevet 5. juli 2012 Eg var gladfeite 136kg då eg reiste i millitsen. Fekk nokre tips om trening av ein der(bicepscurl og andre discoøvelser), blei medlem av fitnessprat og lærte mykje der. I tillegg søkte eg opp meir informasjon og begynte å trene litt. Eg har alltid vore litt sterkere enn andre, så eg tenkte at ved å løfte tyngre ting blei eg enda sterkere. Eg er ikkje lenger gladfeit, men sexylubben og framleis litt sterkere enn snittet i Norge. BadWolf, Pinglekringla, oslove og 3 andre 6 Siter
LittleMissSunshine Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Jeg har stort sett trent hele livet (løpe, henge i stenger osv ), men begynte å trene med mål og mening for ikke så lenge siden. Det begynte jeg med fordi jeg vil ha MUSKLER som VISES Og selvfølgelig den enorme helsegevinsten det gir i hverdagen! :thumbsup: Siter
Lame Nordstrom Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Fordi æ va feit og stygg Fant etter hvert ut at jeg var svak også katari 1 Siter
Tuba Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Skrevet 5. juli 2012 "Konstantinovs skrev: Fordi æ va feit og stygg Fant etter hvert ut at jeg var svak også Blei du mindre stygg eller berre mindre feit? Siter
Lame Nordstrom Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 "Tuba skrev: Blei du mindre stygg eller berre mindre feit? Begge deler synes jeg. Jeg var aldri sexylubben som deg og Mira Siter
Mesaana Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Fordi jeg er feit, og svak, særlig i overkroppen. Jeg er fremdeles feit og svak. Men har trua på at det blir etter hvert, i det minste så er det gøy å trene og kjenne at en blir sterkere!:thumbsup: Siter
Tarjeii Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Alltid synes det var gøy å trene, så kom styrke treningen mer og mer ganske naturlig Siter
OhMickey Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Folk kommenterte at de trodde jeg hadde anoreksia. Ble lei av kommentarene, begynte med styrke. L.C 1 Siter
suckness Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 To av bestevennene mine begynte og de skulle ikke få slå meg i noe så jeg hengte meg på. OleSyverud og MariusS 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.