Gå til innhold

Hvorfor begynte du å trene?


Tuba

Anbefalte innlegg

Var på vei til å bli litt lubben, men klarte å skyve fra meg "sunn livsstil"-tanken ved å fokusere på puppene mine, for jeg syns jeg har fine pupper og er fantastisk fornøyd med dem.

En dag kikka jeg i speilet og der så jeg to små uskyldige strekkmerker på den ene puppen. "IKKE FAEN!!!!" var det jeg skreik ut, tok meg selv i nakken, dro på trening og forandret livsstil i løpet av 2 sek. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotballinteressen dabbet av, og var lei av å være tynn, jeg ville ha mer muskler på kroppen. hatet å se meg i speilet, eller gå på vekta. Nå er jeg hooked, elsker det, elsker framgang, elsker følelsen etter en hard økt! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid sett på meg selv som en av de sterke jentene og etter 2 år med dansing av og på (5,5 år sammenhengende) begynte jeg å miste muskler, god holdning, og det som jeg hittil har sett på som det fineste ved kroppen min, muskuløse lange bein og en fin stor sprett rumpe haha

Savnet dette og følte at jeg hadde mistet litt av meg selv ettersom at det er noe jeg alltid har hatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Litt kombinert av mange ting: Først og fremst 99 kg etter skilsmissen, 35 år (startet da..) og fotball lagt på hylla! I tilegg har jeg i alle årene hatt lyst på mageruter (merkelig at jeg ikke har gjort noe med det :roflmao:) Nå må jeg også si først og fremst gir treningen meg overskudd og bedre humør i hverdagen. Dernest trives jeg med det, gøy med fremgang også! Har litt lyst å være sprek 40 åring (ennå noen år til!!) og i livet generelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært rundlubben, før jeg utviklet meg i reneste pokemonstil til weakling fatass, og det er innmari begrenset med underholdningsverdi i å prøve å skvise flesket inn i samme forbanna dressen hver jul. Fant ut at jeg skulle bli sterkere for å klare å overleve yrkesvalget mitt. Og slik går nå dagan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...