Gå til innhold

Hvorfor begynte du å trene?


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da jeg var 6 år gammel så jeg Hulken på TV som knuste betong og stål med nevene og gikk rett igjennom vegger. Jeg fant det rett og rimelig at jeg også skulle erverve disse egenskapene. Trente man fikk man muskler. Så jeg ønsket meg hantler til bursdagen og fikk 2x2 kg. Mormor har de enda :D

Skjedde ikke så mye før jeg var tidlig i tenårene, bortsett fra at jeg benket 25 kg som 7-åring. Det var omtrent kroppsvekten min forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var gladfeite 136kg då eg reiste i millitsen. Fekk nokre tips om trening av ein der(bicepscurl og andre discoøvelser), blei medlem av fitnessprat og lærte mykje der. I tillegg søkte eg opp meir informasjon og begynte å trene litt. Eg har alltid vore litt sterkere enn andre, så eg tenkte at ved å løfte tyngre ting blei eg enda sterkere. Eg er ikkje lenger gladfeit, men sexylubben og framleis litt sterkere enn snittet i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...