Gå til innhold

hannlitl

Medlemmer
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. fikk helt drøyt med blodutredelser på låret etter bulgarsk utfall på lørdag! hørte det "knitre" litt i låret da jeg holdt på, men fikk midt sagt sjokk da jeg skulle dusje etter trening!
  2. etter en guerillaintervall ble det en sjokolade shake og 100g mager kesam med fun saft VANNMELON .
  3. stram rumpe og lår = knebøy, utfall og markløft
  4. aaah this is my life. kjenner meg så voldsomt igjen,. i tillegg til at samtlige bukser er aaaaltforlang i beina jeg synes bukser som er høy på livet er super for de med litt rumpe og lår og smal midje. kan også ambefale bukser fra designer remix og tiger som ikke er i dongeristoff. de er myk og tilpasser seg kroppen bedre pluss at de er behagelig og ikke kniper på livet når en sitter
  5. WOW! Flotte resultater, både Jørgen og Karbomamma! hatten av Jeg lurer litt på det samme som AmyMay, hvordan fordeling i gram (ca..) dere har hatt av fett, karbs og proteiner da dere gikk inn for LCHF?? Dere har vært kjempeflinke
  6. oi.. sorry! den kom litt mange ganger :/
  7. Jeg er 158 cm og ligger per i dag mellom 56-57kg. Fra slutten av nov har jeg gått ned fra 60-61kg. Jeg ønsker meg ned på ca 54-55, selv om det ikke er mål i seg selv. For 5 år siden var jeg på 49-50kg, og da følte jeg meg utrolig bra, ulempen var at det da ikke fantes en markert muskel på kroppen, kun en slank figur. Nå er fokus på større muskler og lavere fettprosent!! Så lenge jeg synes speilbildet blir bedre, spiller tallet på vekkten liten rolle Folk på stranden ser ikke det tallet på vekten, de ser meg Til sommeren skal de se en slank OG veltrent kropp
×
×
  • Opprett ny...