Gå til innhold

Faith in humanity tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir bare mer kynisk og analyserende av slike "faith in humanity"-poster, jeg. Grunning over hvorfor de egentlig gjør som de gjør. Bedre selvfølelse, respekt fra forbipasserende, you name it.

Buzzkill (n)

Skrevet
Blir bare mer kynisk og analyserende av slike "faith in humanity"-poster, jeg. Grunning over hvorfor de egentlig gjør som de gjør. Bedre selvfølelse, respekt fra forbipasserende, you name it.

Buzzkill (n)

Hva med å klare å glede seg over at du gjorde noe hyggelig for andre?

Denne tråden inspirerer meg til å gjøre små ekstra ting der det høver seg.

Her om dagen dro jeg noe ned fra en hylle på butikken, den gamle mannen nådde ikke opp å leita etter en ansatt.

Hadde ikke tenkt over det før.

Skrevet

Buzzkill (n)

Bortsett fra atte: nei, det er kanskje en av de minst miljøvennlige og bærekraftige byen i hele verden.

Mundus vult decipi, ergo decipiatur - Wikipedia, the free encyclopedia

You must be fun at parties.

Skrevet
Bortsett fra atte: nei, det er kanskje en av de minst miljøvennlige og bærekraftige byen i hele verden.

Mundus vult decipi, ergo decipiatur - Wikipedia, the free encyclopedia

Så la meg bli ført bak lyset. Det gir meg håp, inspirasjon og motivasjon av å lese det, av å tro på det.

Dette er en feelgod tråd, du er velkommen til å lage tråder om hva som blir postet her for videre diskusjon.

Har du ikke noe feelgod eller faith in humanity poster så er svaret greit.

Ikke meningen å være en totalt bitch. Men tråden er nydelig som den er, og bedre skal den bli.

---------------------

It Ain't Over: The Business 9 Women Kept A Secret For Three Decades

Ikke en historie for de svakhjertede. Nesten for godt til å være sant, men jeg digger den!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...