Gå til innhold

Faith in humanity tråden


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

I dag (nå nettopp) så skulle jeg bære en del kakebokser fra skolen fra bybanen. Jeg må gå et lite stykke og fikk vondt i fingrene av å bære på kassen, så jeg satte den ned for å strekke på fingrene. En utrolig hyggelig gutt/mann foran meg så dette og gikk ned for å hjelpe meg, han hjalp meg med kassen opp den kjempelange bakken med meg. Han fikk en karamell som takk. :) Jeg har tro på menneskeheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mulig det, jeg kan ikke argumentere mot ettersom jeg ikke selv er medlem i Armeen, kun bidro en liten time for å passe pengegryta sammen med min far. Men selv om de skulle ha enkelte holdninger jeg ikke identifiserer meg med, endrer ikke det det faktum at de hjelper mange mennesker. Enig med det Nordstoga sier i artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...