Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjører starting strength og har bare ett arbeidssett i mark annenhver gang. Øker 2,5 kilo hver gang (bortsett fra sist da jeg beviste at jeg ikke kan telle og derfor økte med 12,5 kg - og bare greide to reps. :rofl:).

Oppvarming: 2x5x40 kg

Arbeidssett: 1x5x70kg (nå, øker som sagt hver gang - vi får nå se hvor lenge jeg skal gjøre det)

Annonse

Litt vanskelig å svare på siden det varierer etter hvilket program jeg kjører. Nå for tiden kjører jeg markløft på følgende måte (dette er fra siste trening):

5x45 kg

5x55 kg

5x65 kg

5x70 kg

3x75 kg

2x80 kg

1x90 kg

2x80 kg

3x75 kg

Sterke jenter! Jeg er ennå en fersking, men synes jeg har økt bra siden 23 april(min første dag i frivektavdelingen yey!). Jeg trener etter 5x5 programmet, og sist trening tok jeg 55 kg i siste sett. :-) På vei opp!!

Annonse

Dæven, dere er sterke! Har nylig startet med denne øvelsen, har nettopp økt til ca 40 kilo, litt usikker på hva stangen veier.

Gikk bedre i dag en sist, så det går jo fremover. Siden det er en så ny øvelse for meg blir det vel slik 40 kg 10*3.

Så jeg kan vel neste gang slenge på mer og ta mindre rep?

65 x 5 i dag.

Fikk en random fyr til å filme meg på siste settet. Og det så dårligere ut enn jeg fryktet:unsure: så jeg gikk rett etter treninga og fikk satt opp en veiledningstime. Mandag 16:15 it is.:p

:)ler.. hadde ikke jeg turt og bedt om, altså bli filmet av en ukjent.. Men, lurt! da får man ordnet opp i sine feil.

Igår tok jeg min egen kroppsvekt for første gang,

så da er det 58kg x 2 reps x 3 sets :D (også veldig nybegynner)

Jeg tok neeesten kroppsvekt her om dagen. Mangla 2 kg.:meh: Skulle lagt på 2,5 til, bare for å kunne si dét :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...