Gå til innhold

Hva skal til for å være en skikkelig manne-mann??


MalenePT

Anbefalte innlegg

Trur det å være manne mann, og det å være "hva de fleste damer har lyst på" er to forskjellige ting etter å ha lest denne tråden..

Er Industrimekaniker, 187cm høy, sånn midt på treet glup, greit med muskler (over snittet ihvertfall) men også litt god mage.. Elsker disse tingene: Trening, øl, biff (nesten blodig, på 1kg er fint), alt av kjøretøy, å reise, + damer er greit å ha fra tid til annen hehe...

Blei nesten ei kontakt annonse.... Men poenget var, de damene eg treffer på liker sjeldent de tingene... Men men :) Vanker tydeligvis i feil kretser :p

Sounds good to me! :whistling::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig eksempel: På en fest la jeg merke til en høy brunette som jeg umiddelbart likte. Dette så noen venninner, siden jeg har verdens dårligste pokerfjes tungen nok hang i gulvet. Hun ene sier' Bare glem det, hun liker bare høye menn.' Challenge accepted. Jeg har enda ikke hørt en jente si noe angående sine preferanser for menn som ikke senere viser seg å være en sannhet med modifikasjoner.Snakket ikke med henne den kvelden, men traff henne igjen noen dager etterpå. Det er nå min kone.

Jeg er mer gjennomsnittlig - helt gjennomsnittlig faktisk men har alltid likt høye jenter. Har også erfart at det viktigste ofte ikke er høyden , utseendet eller statusen til mannen som er det viktigste, det er hvordan en gitt kvinne føler seg sammen med mannen. Statusen, høyden, utseendet eller pengene gir en viss følelse, en viss tiltrekning - men at de er der er ingen garanti for at tiltrekningen er det slik det virker som endel tror. Det stemte også for henne, hun var livredd for å føle seg maskulin sammen med menn under 1.90, men da hun møtte meg var det plutselig greit. Alt er sant til det ikke er det lengre, og heldigvis kan kvinner være svært fleksible i sine preferanser.

Av egen erfaring så stemmer dette ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forbausende mange veltrente gutter som er single.

Dette er en erfaring jeg har fra andre treningsforum.

Tror vi kanskje vi innbiller oss at dette er mer tiltrekkende for kvinner enn det faktisk er.

Tror problemet ligger i at veltrente gutter ofte er veltrente fordi de bruker det som verdiskapning. Det er gjerne noe annet som ikke henger helt på greip som gjør at de til tross for uovertrufne pecz fortsatt er single.

Nå vil jo ikke alle ha dame heller. Det kan hende at disse sykt rippede juiceheadza har skyhøye testonivåer som gjør det vanskelig å slå seg til ro. Det gir ikke erobringstrangen utløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbausende mange veltrente gutter som er single.

Dette er en erfaring jeg har fra andre treningsforum.

Tror vi kanskje vi innbiller oss at dette er mer tiltrekkende for kvinner enn det faktisk er.

En mannemann er nok mer enn bare massive biceps og heftig brystmuskulatur. Hjelper ikke å være aldri så veltrent om du ikke gjør noe annet enn å benke og flexe i speilet :D

Har en kompis. Egentlig er han bare en stor guttunge, men han er litt sånn mannemann prototype in the making etter min mening. Ikke spesielt veltrent, heller mer i andre skalaen. Og kvisete. MEN, han er den som har leatherman og en pakke skrujern på innerlomma. Han kan fikse alt. Han kryper gjennom ekle kjellere for å hente noe eller sette på utevannet, skifter olje på bilen min og maler hus. Funker ikke sola? Null problem, man bare vipper fram skrujernene på innerlomma og fikser. Jakter og fisker gjør han også. Liker kjøtt og øl. Det er ett stort pluss på mannemannsiden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
En mannemann er nok mer enn bare massive biceps og heftig brystmuskulatur. Hjelper ikke å være aldri så veltrent om du ikke gjør noe annet enn å benke og flexe i speilet :D

Har en kompis. Egentlig er han bare en stor guttunge, men han er litt sånn mannemann prototype in the making etter min mening. Ikke spesielt veltrent, heller mer i andre skalaen. Og kvisete. MEN, han er den som har leatherman og en pakke skrujern på innerlomma. Han kan fikse alt. Han kryper gjennom ekle kjellere for å hente noe eller sette på utevannet, skifter olje på bilen min og maler hus. Funker ikke sola? Null problem, man bare vipper fram skrujernene på innerlomma og fikser. Jakter og fisker gjør han også. Liker kjøtt og øl. Det er ett stort pluss på mannemannsiden :p

22211217.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd at jeg begynte å lese denne tråden her. Så utrolig mye bullshit har jeg sjelden lest :eek:

En mannemann setter familien først, innrømmer feil, tar ansvar og gir faen i om andre syns han er mannemann eller ikke. Ukomplisert, løsningsorientert og praktisk anlagt :)

Vil påstå at det å være macho er noe helt annet. Som regel er det de mest usikre mennene som har størst behov for å være macho. Den mest macho skjørtejegeren jeg kjenner kom ut som homofil for ikke så lenge sia, hehe. Fikk meg til å tenke litt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil påstå at en mannemann og kvinners idealmann er forskjellige. Mannemannen er vel en mann med et maskulint utseende, en eller flere maskuline hobbyer og attributter. Sånn type svær og hårete tømmerhugger som er interessert i de fleste temaer du finner i et vanlig manneblad som f.eks: FHM. Vil tro at de fleste kvinner vil foretrekke en kjekk, rik og sosial mann ovenfor mannemannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...