Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yes, og da gjelder det å legge lista høyt for resten av året :D

Teller 1.6 mil på første nyttårsdag før vanlig vekttrening setter inn igjen fra i dag? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i Israel og her finnes faktisk nesten ikke treningssenter, men fant endelig et hotell som hadde gym idag. Har ikke fått trent siden 28. desember, men nå ble det andre boller :cool:

Var en fyr som spurte om jeg kunne spotte han på gymmet der.. Etterpå prata han med resepsjonisten, og mekka det sånn at jeg kunne trene der gratis, så det er jo megadigg. LYKKE :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen responderer veldig bra på de siste kostendringene! Som i praksis er at jeg spiser ca en halv hest og mer kaninfór enn en hel kaninfarm per dag, og dermed flyr rundt som en liten duracellkanin. Yey, for mat! :D

mmmm...hest...*sikle* Gi meg en porsjon sau eller ku ved siden av, så er jeg med! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og plukka meg en ponny fra der vi gikk tur i går. Smakte gull ;) Dårlig ku/sau-sesong på jordene nå, får holde med hest.

Villrein- og hestegryte? Bjørnekjøtt er veldig godt, og de er sikkert enkle å klubbe ihjel mens de er i dvale :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får du stå for bjørnejakten, jeg venter med gryta klar ;P

Ok, skal bare olje klubben min (holdt på å si "kølla", men skal jo ikke voldta stakkars binna!) - så henter du ved til bålet. Viltgryte, here I come! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Den kjekke følelsen når du står opp klokken kvart på 5, går på jobb, og finner ut at du faktisk ikke begynner på jobb 05:30 likevell, du begynner faktisk ikke på jobb før klokken 8, som betyr at du kunne sovet helt til 07. :meh: Og såklart er det den ene dagen SATS ikke åpner før klokken 9! What to do???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjekke følelsen når du står opp klokken kvart på 5, går på jobb, og finner ut at du faktisk ikke begynner på jobb 06:30 likevell, du begynner faktisk ikke på jobb før klokken 8, som betyr at du kunne sovet helt til 07. :meh: Og såklart er det den ene dagen SATS ikke åpner før klokken 9! What to do???

Surfe på fitnessbloggen...

Dagens glade : jeg føler meg i super form etter 2-3 dager med feber, så skal feire det med å perse i bøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Surfe på fitnessbloggen...

Dagens glade : jeg føler meg i super form etter 2-3 dager med feber, så skal feire det med å perse i bøy :D

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...