Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dagens glade må være dagens treningsøkt! Sto nemlig ved siden av en gutt som var på tur til å drite seg ut med manualene han brukte på bicepscurl... Samme manualene som jeg brukte til oppvarminga! :D ..Og så gikk han når han innså at det bare var oppvarmingssettene mine:p Strong is the new skinny! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade må være dagens treningsøkt! Sto nemlig ved siden av en gutt som var på tur til å drite seg ut med manualene han brukte på bicepscurl... Samme manualene som jeg brukte til oppvarminga! :D ..Og så gikk han når han innså at det bare var oppvarmingssettene mine:p Strong is the new skinny! :cool:

Ingenting er bedre enn å se gutter slite med vekter lettere enn dem jeg bruker :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en dagens glade på gymmet i går jeg å.

Redda en yngre gutt i benkpress. Kameratene hans så ikke at han ikke fikk opp stanga igjen. Flotte venner. Du kan tro han blei flau da jeg hjalp han. Men han takka pent.

Han hadde 80 kg med stang, så jeg følte meg litt sterk der å da.;) Made my day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle steder de har det vettu.

Heldigvis hadde stativet tre hakk, hvis ikke hadde jeg nok ikke klart det:p Tipper han var mellom 18 og 22. Jypling med andre ord:p

Sist jeg hjalp en som satt fast under en vekt fikk jeg overta vekten til å varme opp til foroverbøyd roing. Morsomt det også. For meg i hvert fall :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...